یک-گروه-نفری-شبکه-حقانی-دستگیر-شدند

در خبرنامۀ ریاست عمومی امنیت ملی کشور آمده است که یک گروه ۱۴نفری شبکه حقانی در ولایت خوست از سوی نیروهای امنتی باز داشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در این خبرنامه آمده است که نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی طی چندین عملیات، گروه چهارده نفری شبکه حقانی را که مصروف فعالیت‌های تروریستی و ماین‌گذاری در مربوطات ولایت خوست بودند، بازداشت نمودند".

براساس معلومات منبع، این تروریستان اعتراف کرده اند که به دستور قوماندان رحمت‌الله در فعالیت‌های ترور افراد و اشخاص در نقاط مختلف ولایت خوست سهم فعال داشتند.

ریاست عمومی امنیت ملی کشور تاکید کرده که این تروریستان همچنان به دستور قوماندان رحمت‌الله در حمله بالای ولسوالی جانی خیل ولایت پکتیا نیز اشتراک داشتند.

تروریستان شبکه حقانی و طالبان در تابستان سال جاری، با راه اندازی حملات تهاجمی و گروهی چندین بار به ولسوالی جانی خیل ولایت پکتیا حمله کردند و حتی توانستند برای چند روز کنترول این ولسوالی را به دست بگیرند.

پس از راه اندازی عملیات گسترده نظامی، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور توانستند با وارد کردن تلفات سنگین به تروریستان، کنترول این ولسوالی را دوباره به دست گیرند.

یک گروه 14 نفری شبکه حقانی دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد