۱۰-پولیس-از-زندان-طالبان-در-بلخ-رها-شدند

وزارت دفاع ملی کشور اعلام نموده که ۱۰ تن از سربازان پولیس که اسیر گروه طالبان در ولایت بلخ بودند، آزاد شدند.

به گزارش افغان نیوز: در خبرنامه وزارت دفاع ملی کشور که امروز دو شنبه(6، حوت) منتشر شده، آمده است که نیروهای ارتش با اجرای یک عملیات هدفمند و تصفیه‌ای ۱۰ نفر از سربازان پولیس را که اسیر طالبان بودند، از زندان این گروه در کوه البرز از مربوطات ولسوالی چمتال ولایت بلخ آزاد کرده‌اند.

در خبرنامه آمده است که در این عملیات ویژه و هدفمند نیروهای ارتش ۶ نفر از جنگ‌جویان گروه طالبان کشته شده‌اند و زندان این گروه نیز تخریب شده است. وزارت دفاع ملی در مورد تلفات نیروهای ارتش در این خبرنامه جزئیات نداده است.

در همین حال، قول اردوی ۲۰۹ شاهین در شمال کشور در خبرنامه‌ای اعلام کرده است که در پی یک عملیات نیروهای هوایی در منطقه جوی شور از مربوطات ولسوالی چتمال ولایت بلخ، ۲ جنگ‌جوی گروه طالبان کشته‌ شده‌اند و سه عضو این گروه نیز زخم برداشته‌اند. به نقل از خبرنامه، این عملیات نیمه‌های یک‌شنبه‌شب گذشته انجام شده است.

این درحالی است که پیش از این نیز زندان‌های گروه طالبان در ولایات مختلف کشور از جمله غزنی، هلمند و کندز هدف حمله نیروهای ارتش قرار گرفته است. در پی این حملات، ده‌ها فرد ملکی و نظامی که در این زندان‌ها به سر می‌بردند، رها شدند.

۱۰ پولیس از زندان طالبان در بلخ رها شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد