۱۳مرکز-ثبت-نام-در-بلخ-زیر-تهدید-امنیتی-قرار-دارد

مسوولان در ولایت بلخ می گویند؛ از میان ۳۰۰ مرکز ثبت نام رای دهنده گان، ۱۳ مرکز آن که در سطح قریه جات ولسوالی ها میباشند، تحت تهدید طالبان قرار دارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد افضل حدید، عضوشورای ولایتی بلخ، روزیکشنبه (۶،جوزا) به خبرنگار افغان نیوز، گفت؛ ۱۳ مرکز ثبت نام رای دهنده گان در ولسوالی های چمتال و چهار بولک این ولایت ازچندی بدیسو زیر تهدیدات بلند امنیتی قرار دارند. وی افزود، نیروهای امنیتی تلاش دارند هرچه زودتر این ساحات را از وجود طالبان و سایر گروه های هراس افگن پاکسازی کنند.

درهمین حال منیر احمد فرهاد، سخنگوی والی بلخ نیز تایید نمود که ۱۳ مرکز ثبت نام رای دهنده گان در دو ولسوالی این ولایت زیر تهدیدات امنیتی قرار دارند که یک مرکز آن در ولسوالی دولت آباد٬ و۱۲ مرکز آن در ولسوالی چمتال می باشد که در صورت تامین امنیت، شروع به فعالیت خواهد کرد.

آقای فرهاد افزود؛ مرکز ولسوالی ها نسبتا امن می باشد ونیروهای امنیتی عملیاتی را تحت نام "ولید6" درقریه جاتی که طالبان فعالیت دارند راه اندازی نموده و در حال حاضر جریان دارد.

قابل ذکر است که در ولایت بلخ، ۳۰۰ مرکز ثبت نام رای دهنده گان وجود دارد که ۵۰ مرکز آن در شهر مزار شریف می باشد و تاکنون بیش از ۶۰ هزار تن ثبت نام کرده اند.

۱۳مرکز ثبت نام در بلخ زیر تهدید امنیتی قرار دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد