۲-دیپوی-مهمات-مخالفین-در-غزنی-کشف-شد

در ۲۴ ساعت گذشته طی عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغان و قوای هوایی در مربوطات ولسوالیهای ده یک و اندر ولایت غزنی ۲ دیپوی مهمات مخالفین کشف، ۹ مخالف مسلح کشته، ۶ مخالف مسلح و ۹ سرباز امنیتی زخمی شدند.

به گزارش افغان نیوز: عارف نوری، سخنگوی والی غزنی به خبرنگاران گفت: در ادامه عملیات نبرد آهنین از سوی نیروهای مشترک افغان در مربوطات ولسوالی ده این ولایت، از ساعت ۱۱:۲۰ ظهر الی ۴:۴۰ عصر روز گذشته در قریه جات مهتر، پایلوچ، ده یک و کندور ۴  مخالف مسلح کشته و ۲ مخالف دیگر زخم برداشتند که اجساد دو تن شان در میدان نبرد باقیمانده و قریه جات متذکره از وجود مخالفین تصفیه شده است.

نوری افزود: نیروهای امنیتی در جریان تصفیه و تلاشی قریه کندور توانستند دو دیپوی مواد انفجاری مخالفین را کشف نمایند که به مقدار ۲۵۵ حلقه ماین، ۱۰ بوجی مواد انفجاری و ۱۵۰۰ فیر مرمی کلاشینکوف بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

در ادامه افزود: نیروهای امنیتی پس از ظهر دیروز در قریه پایلوچ ولسوالی ده یک محل اخاذی مخالفین را که از موترهای مسیر لین غزنی ـ گردیز باج گیری میکردند طی عملیات منهدم و از بین برده اند.

نوری از زخمی شدن ۹ سرباز امنیتی در جریان عملیات خبر داده می افزاید عملیات نبرد آهنین تا کنون ادامه دارد.

دفتر مطبوعاتی قول اردوی ۲۰۳ تندر، طی اعلامیه‌ای از کشته شدن ۵ مخالف مسلح و زخمی شدن ۴ تن دیگر در نتیجه حملات هوایی قوای افغان در ولسوالی اندر خبر میدهد و می افزاید این افراد اعضای گروه ملا ادریس میباشند.

این در حالیست که در جریان عملیات مشترک نظامی نیروهای افغان در مربوطات مرکز، ولسوالی اندر و ده یک که از یک هفته به اینسو آغاز گردیده است نزدیک به ۱۰۰ مخالف مسلح به شمول پنج سرگروپ آنان کشته و زخمی و همچنان (۲۳) نیروی امنیتی نیز کشته و زخمی گردیده اند.

۲ دیپوی مهمات مخالفین در غزنی کشف شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد