۲۱-مخالف-مسلح-در-غزنی-کشته-و-زخمی-شدند

مقامات امنیتی می گویند که طی ۲۴ ساعت گذشته در ولسوالی آب بند ولایت غزنی، ۱۴ مخالف مسلح کشته و ۷ تن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی قومندانی امنیه ولایت غزنی با نشر اعلامیه ای از کشته شدن ۱۴ تن مخالف مسلح و زخمی شدن ۷ تن دیگر شان خبر میدهد.

در این اعلامیه آمده که در نتیجه عملیات مشترک نیروهای امنیتی افغان(اردوی ملی،پولیس ملی ، پولیس محلی و خیزش مردمی) در منطقه اتک ، سدو ، چوری الی بازار خلیج  ولسوالی آب بند 14 هراس افگن مربوط گروپ اسد ، محب الله، گروپ کوچی و گروپ ظفر هلاک گردیده و 7 تن دیگر شان زخم برداشته اند.

عارف نوری، سخنگوی ولایت غزنی ضمن تائید این خبر می‌افراید: این عملیات زمانی آغاز شد که مخالفین گرد هم آمده و میخواستند پلان حملات شان را بالای پوسته های امنیتی طرح ریزی نمایند.

او می‌افزاید: عملیات نیروهای امنیتی تجمع مخالفین را پراگنده و تا بازار خلیج مخالفین را تعقیب نمودند که در طی آن ۱۴ دهشت افگن هلاک و 7 تن دیگر شان زخم برداشته اند که جسد دو تن ایشان در میدان نبرد باقیمانده و پنج عراده موتر سایکل و مقداری مهمات هراس افگنان نیز بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

وی می‌گوید در این عملیات ۱ سرباز اردوی ملی شهید و ۲ تن از خیزش مردمی نیز زخم برداشته است.

این در حالیست که چندی قبل نیز ۱۱ طالب مسلح بشمول ۳ طالب پاکستانی در ولسوالی زنخان ولایت غزنی از سوی نیروهای امنیتی کشته و زخمی شده بودند.

۲۱ مخالف مسلح در غزنی کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد