۲۸-شورشی-در-۱۴-ولایت-کشته-و-زخمی-شدند

وزارت دفاع ملی اعلام کرده که در نتیجه راه اندازی ۸۴ عملیات از سوی نیروهای امنیتی، ۲۸ شورشی در ۱۴ ولایت کشور کشته و زخمی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی با نشر اعلامیه گفته است که طی 24 ساعت گذشته نیرو های ملی دفاعی وامنیتی افغانستان عملیات مشترک تهاجمی و تعرضی را به هدف محافظت از جان ومال مردم و سرکوب هراس افگنان در نقاط مختلف کشور راه اندازی نمودند که در نتیجه آن 18  تن از دهشت افگنان کشته و 10 تن دیگر زخمی گردیده اند .

دراین عملیات که به حمایه قوتهای توپچی وهوائی در ولایات ننگرهار، کنر ، کاپیسا، خوست،  لوگر،پکتیا ، ارزگان، زابل، هرات فاریاب،بلخ، تخار، کندز و هلمند راه اندازی گردیده که  در ولسوالی چشت شریف ولایت هرات 10 تن تروریست طالب کشته و 7 تن زخمی ، در ولسوالی میوند ولایت کندهار 4 تن دهشت افگن کشته و 3 تن زخمی و در ولسوالی چوره ولایت ارزگان 2 تن دهشت افگن کشته شده اند .

همچنان  از اثر انفجار ماین در دوراهی بندر شیرخان بندر ولایت کندز 2 تن تن دهشت افگن به هلاکت رسیده اند.

 طی 24 ساعت گـذشته  16 عملیات تصفیوی پلان شده و  68 عملیات خاص در11 ولایت کشور راه اندازی گـردیــده نیروهای هوائی  34 پروازهوائی به حمایت نیرو های اردوی ملی اجرا نموده نموده اند .

  اردوی ملی به عنوان نیروی دفاعی کشور با تمام توان، حاضر به هر نوع قربانی برای تامین امنیت و آرامش مردم بوده و به خاطر ازبین بردن این تروریستان عزم و اراده قوی دارند.

۲۸ شورشی در ۱۴ ولایت کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد