۲۸-طالب-مسلح-در-غزنی-و-کابل-کشته-شدند

وزارت دفاع ملی اعلام نموده که در نتیجه حملات هوایی نیروهای امنیتی در ولایت‌های غزنی و کابل ۲۸ جنگجوی طالبان کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج‌شنبه(۲، ثور) منتشر شده، آمده است که در نتیجه راه‌اندازی عملیات نیروهای امنیتی با حمایت قوای هوایی در ولسوالی‌های اندر و قره باغ ولایت غزنی۲۴ طالب کشته شدند، ۲۰ تن آنان زخم برداشته، ۳ موتر سایکل، مقداری از سلاح و مهمات شان نیز تخریب گردیده اند.

در اعلامیه هم‌چنان آمده که ۸ ماین مختلف النوع طالبان در ساحات مختلف ولسوالی‌های مقر و قره باغ این ولایت، کشف و خنثی شده اند.

وزارت دفاع در یک اعلامیه دیگر گفته است که روزگذشته، قطعات خاص نیرو های امنیتی با حمایت قوای هوایی، عملیاتی را در مربوطات دره ارغندی بالا ولسوالی پغمان ولایت کابل راه اندازی کردند. 

اعلامیه می‌افزاید که در نتیجه این عملیات ۴ طالب کشته، ۴ موترسایکل، مقداری از سلاح و مهمات سنگین شان نیز تخریب شدند

هم‌چنان، ۲۴ ماین مختلف النوع طالبان که درساحه یاد شده جهت آماج قرار دادن مردم ملکی و نیرو های امنیتی جاسازی شده بود کشف و دور از ساحه مسکونی انفجار داده شده است.

این درحالی است که رییس جمهور غنی می‌گوید: جنگجویان طالب در مناطق مختلف کشور، بالغ بر یک میلیاد دالر به زیربناهای حیاتی آسیب رسانده اند.

۲۸ طالب مسلح در غزنی و کابل کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد