۴۳-تن-در-پیوند-به-شلیک‌های-هوایی-در-کابل-دستگیر-شدند

وزارت امور داخله اعلام نموده که نیروهای امنیتی ۴۳ تن را در پیوند به شلیک‌های هوایی از نقاط مختلف شهر کابل بازداشت نموده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت داخله که امروز شنبه(4، جوزا) منتشر شده، آمده است که ۴۳ نفر در اتهام به این شلیک‌ها همراه با اسلحه از شهر کابل بازداشت شده‌اند.

در خبرنامه این وزارت آمده است که عملیات برای بازداشت این افراد پس از آغاز شلیک‌های هوایی در شهر کابل به مناسبت پیروزی تیم ملی کرکت آغاز شد. وازرت امور داخله گفته است که این شلیک‌ها امنیت روانی باشنده‌گان کابل را صدمه زده و هم‌چنان سبب زخمی شدن شماری از باشنده‌گان پایتخت شده است. وزارت امور داخله در مورد رقم زخمیان چیزی نگفته است.

این وزارت از مردم خواسته است که از انجام چنین اقدامات «غیرمسوولانه» در آینده خودداری کنند. وزارت داخله هشدار داده است، با کسانی که در آینده به شلیک‌های هوایی دست بزنند، برخورد جدی خواهد کرد.

به گفته این وزارت، سلاح‌های عاملان چنین رویدادی ضبط و خودشان به پنجه قانون سپرده خواهد شد. وزارت امور داخله به پولیس دستور داده است که در برخورد با عاملان شلیک‌های هوایی هیچ ملاحظه‌ای را رعایت نکند.

در همین حال، دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار اعلام کرده است که در نتیجه شلیک‌های هوایی در این ولایت، سه نفر زخمی شده‌اند. این دفتر گفته است که وضعیت زخمیان وخیم است.

 دفتر مطبوعاتی والی ننگرهار در مورد کسانی که در پیوند به شلیک‌های هوایی در ننگرهار بازداشت شده‌اند، جزییات نداد، اما گفته است که تلاش‌ها برای بازداشت این افراد جریان دارد.

۴۳ تن در پیوند به شلیک‌های هوایی در کابل دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد