۵۵-تن-از-مخالفان-مسلح-در-۱۱-ولایت-کشته-و-زخمی-شدند

وزارت دفاع ملی اعلام کرده که در جریان یک شبانه روز گذشته، نیروهای نظامی افغانستان در نقاط مختلف کشور ۴۳ مخالف مسلح را از پا در آورده و ۱۲ تن مخالف مسلح دیگر را زخمی کردند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه یی گفته است که نیروهای هوایی 78 پرواز را به حمایت نیرو های اردوی ملی اجرا نموده اند.

همچنان در 24 ساعت گذشته نیرو های دفاعی وامنیتی ملی 11 عملیات مشترک تهاجمی و تصفیوی برنامه ریزی شده، 89 وظایف خاص کوماندویی و 10 ضربه هوائی را بر لانه های مخالفان مسلح  به هدف محافظت از مردم و سرکوب نمودن هراس افگنان در نقاط مختلف کشور راه اندازی کردند.

این عملیات به حمایت قوتهای توپچی وهوائی در ولایات ننگرهار، کاپیسا، غزنی، پکتیا، کندهار، ارزگان، فراه، بادغیس، فاریاب، کندز و هلمند راه اندازی گردیده است.

عملیات ویژه دفاعی و امنیتی در ساحه شیغونه مرکز ولایت ارزگان 15 تن دهشت افگن کشته و 5 تن زخمی، در ولسوالی نهر سراج ولایت هلمند 14 تن دهشت افگن کشته و یک تن زخمی، در ولسوالی مقر ولایت بادغیس 5 تن دهشت افگن کشته و 2 تن زخمی و در ولسوالی های پچیراگام ده بالا و نازیان ولایت ننگرهار 4 تن داعشی هلاک و یک قرارگاه دشمن از بین برده شده است . همچنان در ولسوالی سروبی ولایت کابل 2 تن دهشت افگن کشته و یک تن زخمی، در ولسوالی تگاب ولایت کاپیسا 2 تن دهشت افگن کشته و 2 تن زخمی، در ولسوالی کامدیش ولایت نورستان یک تن دهشت افگن کشته و یک تن زخمی و در ولسوالی بهسود ولایت ننگرهار یک عراده موتر مملو از مواد مخدر بدست آمده است.

۵۵ تن از مخالفان مسلح در ۱۱ ولایت کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد