۶۳۶-فرد-تعلیم‌یافته-در-قندهار-به-اردوی-ملی-پیوستند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۶۳۶ تن به شمول ۱۶ زن بعد از فراگیری تعلیمات نظامی از قوماندانی مرکز تعلیمی نظامی ساحوی قندهار به اردوی ملی پیوستند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(15، سرطان) منتشر شده، آمده است که ۶۳۶ تن از جوانان به شمول ۱۶ زن بعد از فراگیری تعلیمات نظامی از قوماندانی مرکز تعلیمی نظامی ساحوی قندهار سند فراغت بدست آوردند.

برید جنرال ارکانحرب «میراسد الله کوهستانی» قوماندان قول اردوی ۲۰۵ اتل، روز گذشته در مراسم فراغت گفت که این جوانان لباس اردوی ملی را برای دفاع از افغانستان بر تن کردند که راه شان، راه حق و مقدس است؛ چشم و امید مردم ما بعد از پروردگار به طرف این جوانان است تا در راستای تامین امنیت کشورمان، خدمت و مبارزه کنند.

سربازان فارغ شده تعهد سپردند که در مبارزه با دشمنان افغانستان از هیچ نوع تلاش دریغ نخواهند ورزید و تا آخرین دم حیات مبارزه خواهند کرد.

این درحالی است که کمیتۀ تسلحیاتی مجلس نماینده‌گان امریکا طرحی را تصویب نموده که بربنیاد آن، خروج چهار هزار نظامی امریکایی از افغانستان تا پایان انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده محدود شده‌است.

۶۳۶ فرد تعلیم‌یافته در قندهار به اردوی ملی پیوستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد