۹-تن-در-پیوند-به-جرایم-جنائی-از-کابل-دستگیر-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبین پولیس کابل ۹ تن را در پیوند به مجروحیت، مشروب نوشی، تجاوز جنسی، حمل سلاح غیر قانونی و چپاولگری بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج‌شنبه(13، قوس) منتشر شده، آمده است که منسووبین پولیس کابل در چهار چوب میثاق امنیتی، ۹ مظنون را در پیوند به انجام جرم‌های جنائی از نقاط مختلف شهر بازداشت نمودند.

وزارت داخله می‌گوید که این افراد در پیوند به سرقت، مجروحیت، مشروب نوشی، تجاوز جنسی، حمل سلاح غیر قانونی، فرار از منزل و چپاولگری موبایل از مربوطات نواحی اول، پنجم، هفتم،  هشتم، یازدهم، پانزدهم، هفدهم و هجدهم شهر کابل توسط پولیس شناسائی و بازداشت گردیده‌اند.

در اعلامیه آمده که از نزد مظنونین بازداشت شده یک میل سلاح کمری و یک سیت زیورات سرقت شده نیز بدست پولیس آمده است.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست‌جمهوری امروز پنج شنبه(13، قوس) به سلسله نشست‌های "شش نیم صبح" گفته است: یکی از صفاکاران زیارت "شاه دوشمشیره" در کابل یک حلقه سارقینی را به پولیس معرفی نموده که از این مکان به عنوان قرارگاه وملاقات گاه استفاده می‌کردند.

معاون اول ریاست جمهوری گفت: جوانان شش حوزه حاضر شده اند که بصورت رضا کار با تیم شش و نیم همکاری نمایند. بنابراین، ازین روحیه وطن دوستانه شان سپاس می نماییم و همچنان قرار است که طی بیست و چهار ساعت آینده یک لایحه کاری برای رضاکاران ترتیب دهیم و ازین جوانان با احساس در تحکیم نظم شهری به عنوان رضا کار شاروالی، مبارزه علیه جرایم یعنی رضاکار با ریاست مبارزه با جرایم جنایی، تحکیم نظم ترافیک یعنی رضاکار با گزمه های ترافیک با بازوبند های خاص استفاده نماییم.

۹ تن در پیوند به جرایم جنائی از کابل دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد