-تن-به-ارتکاب-جرایم-جنائی-از-بلخ،-کندز-و-کابل-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای امنیتی در ساحات مختلف ولایت های بلخ، کندز و کابل، ۱۴ تن در پیوند به جرایم جنائی بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(15، دلو) منتشر شده، آمده است که طی ۲۴ ساعت گذشته، منسوبین پولیس کابل با راه اندازی چندین عملیات اوپراتیفی در ساحات مختلف این شهر، ۸ تن مظنون را در پیوند به جرایم جنائی مانند قتل، مجروحیت، چپاولگری موبایل، سرقت پول و رهزنی بازداشت نموده اند.

اعلامیه افزوده است که این افراد از مربوطات نواحی یازدهم، سیزدهم، پانزدهم و ولسوالی بگرامی ولایت کابل بازداشت گردیده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که پولیس بلخ، سه سارق مسلح حرفوی را که در قضایای متعدد جنایی به ویژه چپاولگری زورگوئی و آزار اذیت مردم درنقاط مختلف شهرمزار، نقش داشتند، بازداشت کرده اند.

در همین حال، منسوبان پولیس ولایت کندز، سه تن را به ارتکاب جرم های جنائی به ویژه اقدام به قتل و مجروحیت، از مربوطات شهر کندز، بازداشت کرده اند.

این درحالی است که سرپرست وزارت امور داخله به مسوولان مربوط ولایت کابل، دو ماه فرصت داد تا همه قاچاقبران، تهیه کننده‌گان "رده‌بالا" و شبکه‌های پخش و توزیع مواد مخدر در پایتخت کشور را شناسایی و بازداشت نمایند.

14 تن به ارتکاب جرایم جنائی از بلخ، کندز و کابل بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد