-تن-به-ارتکاب-جرایم-جنائی-از-کابل-و-قندهار-دستگیر-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس‌ ولایت‌های قندهار و کابل طی چندین عملیات هدفمند، ۲۸ تن را در پیوند به جرایم چون قتل، سرقت و بمب گذاری دستگیر کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه‌شنبه(27، جوزا) منتشر شده، آمده است که نیروهای پولیس ملی با اجرای یک عملیات اوپراتیفی، گروهی پنج نفری بمب گذاران کنارجاده را از مربوطات ولسوالی میوند ولایت قندهار دستگیر کرده اند.

اعضای این گروه هنگامی دستگیر شدند که میخواستند ماینی را در برابر یک منزل مسکونی به هدف حمله تروریستی جاسازی نمایند اما پیش از انفجار، ماین جاسازی شده از سوی این گروه کشف وخنثی شده وعاملان آن بازداشت شدند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل در پی چندین عملیاتی در جریان دو روز در که نقاط مختلف شهر کابل راه اندازی کرده بودند، ۲۳ تن مظنونین را به ارتکاب جرایم مختلف جنائی دستگیر کرده‌اند.

در اعلامیه آمده است که این افراد به مظنونیت سرقت، قتل، اخلال نظم عامه و حمل سلاح غیر قانونی از مربوطات نواحی چهارم، ششم ، دهم، یازدهم، سیزدهم، هفدهم، بیست و یکم و ولسوالی های پغمان، بگرامی و میربچه کوت ولایت کابل بازداشت شده اند.

وزارت داخله تصریح نموده که از نزد مظنونین دستگیر شده، ۷ میل تفنگچه کمری دو عراده واسطه نقلیه، ۳ قبضه برچه و یک قاب نمبر پلیت سرقت شده، به دست پولیس آمده است .

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رییس‌جمهورکشور به نهادهای امنیتی دستور داده تا در راستای تامین امنیت علما، روحانیون وشخصیت‌های مذهبی کشور اقدامات بیش‌تری را روی دست گیرند.

28 تن به ارتکاب جرایم جنائی از کابل و قندهار دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد