-تن-در-پیوند-به-جرایم-جنائی-از-سه-ولایت-بازداشت-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که ۱۵ تن در پیوند به قاچاق مواد مخدر، قتل، سرقت و چپاولگری از ولایت‌های کابل، بغلان و فراه بازداشت شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(5، عقرب) منتشر شده، آمده است که منسووبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل در چهارچوب میثاق امنیتی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹ مظنون را در پیوند به انجام جرایم جنائی از نقاط مختلف شهر بازداشت نمودند.

وزارت داخله تصریح نموده که این افراد در پیوند به قضایای قتل، سرقت وسایط ،سرقت منزل، مشروب نوشی، چپاولگری و قرار سارنوالی از مربوطات نواحی ششم، هفتم، دهم، سیزدهم و شانزدهم شهر کابل بازداشت گردیده‌اند.

اعلامیه می‌افزاید که از نزد مظنونین بازداشت شده؛ یک عراده واسطه، ۲ سیت موبائل و و یک قبضه برچه به دست پولیس آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسووبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر در ادامه اقدامات شان در چهارچوب برنامه "میثاق امنیتی" یک قاچاقبر را همراه با ۲۰ کیلوگرام چرس که در یک عراده واسطه نقلیه جاسازی نموده بود، از دروازه تلاشی "دسپیچری" شهر کابل بازداشت نمودند.

در همین حال، یکتن در پیوند به تولید و فروش مشروبات الکولی همراه با ۲۲۰ لیتر مشروبات از بغلان بازداشت گردیده و نیز دو کارخانه تولیدی این مشروبات تخریب گردیده است.

از سوی هم، چهار فروشنده مواد مخدر از نقاط مرکزی ولایت فراه همراه با مقداری مواد مخدر و تجهیزات جنگی بازداشت گردیده‌اند.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: قرار است جلسه دوم میثاق امنیتی را برای ولایات روز شنبه از راه دور برگزار نماییم.

وی خطاب به مردم گفته است که اگر شما در ارتباط به ولایات بلخ، هرات، ننگرها، خوست، تخار، بغلان، کاپیسا و سمنگان گفتنی هایی دارید در شماره های واتسپ که درج این اعلامیه است پیام بگذارید.

15 تن در پیوند به جرایم جنائی از سه ولایت بازداشت شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد