-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-کابل-و-قندهار-دستگیر-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبان پولیس ولایت های قندهار و کابل ۹ تن را در پیوند به دزدی، چپاولگری و فروش مواد مخدر دستگیر کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز یک‌شنبه(29، جدی) منتشر شده، آمده است که منسوبان پولیس کابل طی عملیات‌های جداگانه، 5 تن را به ارتکاب جرم‌های گونه گون به ویژه دزدی، چپاولگری و فروش مواد مخدر، بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که سه تن از مربوطات حوزه های دوم و شانزدهم کابل بازداشت شده اند که در قضایائی دزدی، کیسه بری و چپاولگری نقش داشتند. هم چنان، به ارتکاب فروش مواد مخدر، دوتن همراه با مقداری موادمخدر، ازمربوطات حوزه سیزدهم کابل بازداشت شده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که منسوبان پولیس کابل، شخصی را که برافراد ملکی درمربوطات حوزه ششم امنیتی کابل، شلیک کرده بود، بازداشت کرده است. فرد بازداشت شده، روزگذشته با شلیک مرمی، سه فرد ملکی را مجروح ساخته بود.

همچنان اعلامیه تصریح نموده است که منسوبین پولیس سرحدی، سه تن را که میخواستند 992 گرام مواد مخدر"هیروئین" را از میدان هوائی ولایت قندهار به بیرون از کشور قاچاق نمایند، بازداشت کرده اند.

این درحالی است که رئیس جمهور غنی در دیدار با قوماندان عمومی ماموریت حمایت قاطع ناتو گفت که نیروهای افغان در خط نخست مبارزه با تروریزم قرار دارند و در این راستا همکاری و حمایت مشترک جامعه جهانی، مهم می باشد.

9 تن در پیوند به جرایم مختلف از کابل و قندهار دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد