گزمه‌های-پولیس-در-نقاط-مختلف-شهر-کابل-تداوم-پیدا-کنند

شماری از بزرگان و متنفذین اهالی ناحیه هفتم در دیدار با تیم سیارعملیاتی وزارت امور داخله تاکید داشتند که گزمه‌های پولیس در نقاط مختلف شهر کابل باید تداوم پیدا کنند.

به گزارش افغان نیوز: تیم سیارعملیاتی وزارت امور داخله، روز گذشته در مربوطات حوزه هفتم شهر کابل با شماری از بزرگان آن ناحیه دیدار و در مورد مبارزه جدی با مجرمین و کاهش جرایم جنایی، صحبت نمودند.

بزرگان و اهالی ناحیه هفتم، اقدامات اخیر وزارت امور داخله را در شهر کابل ستایش نموده و این اجراات پولیس را ستودنی دانست و از رهبری وزارت امور داخله، تقاضا نمودند تا این گزمه‌های پولیس در نقاط مختلف شهر کابل تداوم پیدا کنند.

گزمه‌های تیم سیارعملیاتی به منظور شناسایی و بازداشت شبکه‌های جرمی در شهر کابل از دو هفته بدینسو آغاز گردیده است و این عملیات در نقاط مختلف شهر کابل به شکل دوامدار ادامه دارد.

رهبری وزارت امور داخله تامین امنیت شهروندان کشور را مسوولیت و وجیبه ملی دانسته و برای اهالی آن ناحیه در راستای تامین امنیت اطمینان دادند.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رییس جمهوری کشور در پنجمین نشست گفتمان ملی با باشندگان ناحیه های ۱۲،۲۱ و ۲۲ شهر کابل و ولسوالی بگرامی، گفت که با سمت شرق کابل برخورد دوگانه صورت گرفته است.

گزمه‌های پولیس در نقاط مختلف شهر کابل تداوم پیدا کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد