-درصد-افغان‌ها-زیر-پوشش-خدمات-صحی-قرار-دارند

رییس سازمان صحی جهان (WHO) برای افغانستان می‌گوید که در حال حاضر ۸۰ درصد مردم کشور زیر پوشش خدمات این سازمان قرار دارند.

به گزارش افغان نیوز؛ اداره امور امارت اسلامی شب گذشته(سه‌شنبه، 29 سنبله) با نشر اعلامیه‌ای گفته است که این مطلب را داکتر حامد جعفری، رییس سازمان صحی جهان(WHO) برای افغانستان در دیدار با مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رئیس الوزرا مطرح کرده است.

جعفری در خصوص فعالیت‌های(WHO) در افغانستان، معلومات داده و گفته‌ که 80 درصد مردم افغانستان زیر پوشش خدمات سازمان صحی جهان قرار دارند.
او از ادامه کمک‌های سازمان صحی جهان به افغانستان خبر داده و افزوده که این سازمان تلاش دارد تا کمک‌های بیشتر صحی بین المللی را به افغانستان جلب نمایند.
معاون سیاسی ریاست الوزراء در این دیدار گفته است: هماهنگی و روحیه مشترک این سازمان و امارت اسلامی این پیام را می‌رساند که هر اداره می‌تواند در افغانستان خدمات ارایه نماید و در اینجا روحیه همکاری با آنان وجود دارد.
او گفته که امارت اسلامی در قسمت ارایه خدمات به شهروندان افغانستان و رساندن کمک به آنها، با تمام نهاد‌های بین المللی همکار می‌باشد.

سازمان صحی جهان در حالی از پوشش 80 درصدی خدمات بهداشتی این سازمان در کشور خبر می‌دهد که سال گذشته بارها از فروپاشی سیستم صحی افغانستان هشدار داده بود.

80 درصد افغان‌ها زیر پوشش خدمات صحی قرار دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد