-طالب-به‌شمول-سه-ماین‌گذار-در-قندهار-کشته-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه درگیری جنگجویان طالب و نیروهای امنیتی در ولایت قندهار ۱۱ طالب به‌شمول سه ماین‌گذار این گروه کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(4، سرطان) منتشر شده، آمده است که به‌شمول سه ماین‌گذار مربوط به گروه تروریستی طالبان، ۱۱ عضو این گروه در نتیجه انفجار ماین خودشان و درگیری با نیروهای پولیس ملی در ولسوالی شاه‌ولیکوت ولایت کندهار کشته شدند.

اعلامیه افزوده است که این رویداد روز گذشته هنگامی رخ داد که گروهی سه نفری تروریستان ماین‌گذارمی‌خواستند ماینی را در مسیر سرک ولسوالی شاه‌ولیکوت ولایت کندهار کارگذاری نمایند اما در اثر انفجار ماین کشته شدند.

به دنبال این حادثه، گروهی از تروریستان طالب می‌خواستند اجساد تروریستان ماین‌گذار را از ساحه انتقال دهند که با رسیدن نیروهای پولیس به ساحه به درگیری پرداختند که درنتیجه درگیری متقابل، هشت تروریست طالب کشته شدند.

این درحالی است که صدیق صدیقی، سخنگوی ارگ ریاست جمهوری کشور می‌گوید که صدها حملۀ اخیر طالبان بیانگر تعهد ضعیف آن گروه در قبال تامین صلح بوده و در پیوند به تداوم فعالیت‌های دهشت‌افگنانۀ شان باید برای مردم افغانستان وضاحت دهند.

11 طالب به‌شمول سه ماین‌گذار در قندهار کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد