-طالب-در-ولایات-غزنی،-خوست،-فراه-و-غور-کشته-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلامیه نموده که نیروهای امنیتی در پی چندین درگیری جداگانه‌ در ولایت های غزنی، خوست، فراه و غور ۱۷ طالب مسلح را کشته و ۹ عضو دیگر این گروه را زخمی کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(10، اسد) منتشر شده، آمده است که نیروهای فرماندهی پولیس ولایت‌های فراه، خوست و غور در پی عملیات های جداگانه‌ی ضد هراس افگنی که در نقاط مختلف این ولایت ها راه اندازی نموده بودند، 7 هراس افگن طالب را به هلاکت رسانده و 4 تروریست دیگر را زخمی ساختند.

در اعلامیه آمده است که در پی این عملیات‌ها، چندین میل اسلحه سبک و سنگین هراس افگنان طالب نیز بدست نیروهای امنیتی افتاده است.

وزارت داخله با نشر یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبین فرماندهی پولیس غزنی، در پی پنج درگیری جداگانه‌ی که با هراس افگنان طالب در شاهراه نمبر یک و ولسوالی های آبند و ده یک داشتند، 10 هراس افگن طالب را به هلاکت رسانده و 5 تن دیگر آنان را زخمی ساختند.

اعلامیه افزوده است که این درگیری ها به دنبال آن آغاز شدند که هراس افگنان طالب قصد حمله بالای نیروهای امنیتی را داشتند اما پس از رویارویی با این نیروها، شکست خوردند.

این درحالی است که روز گذشته نیز وزارت داخله اعلام نموده بود که طی ۲۴ ساعت گذشته در ولایت فاریاب ٢٠ تروريست طالب کشته و ۳۰ تن دیگر آنان زخمي شدند.

17 طالب در ولایات غزنی، خوست، فراه و غور کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد