-طالب-مسلح-در-ارزگان،-سرپل-و-بغلان-به-قتل-رسیدند

وزارت داخله اعلام نموده که در نتیجه درگیری نیروهای پولیس قطعات خاص با طالبان مسلح در ولایت های سرپل، ارزگان و بغلان ۱۲ هراس افگن کشته و ۲۲ عضو دیگر این گروه زخمی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(19، سرطان) منتشر شده، آمده است که روزگذشته در نتیجه یک درگیری نیروهای پولیس قطعات خاص با هراس افگنان طالب در روستای سید آباد مربوطات مرکز ولایت سرپل رخ داد.

اعلامیه می افزاید که در نتیجه این درگیری 3 تروریست طالب به هلاکت رسید و 13 تروریست دیگر به شمول ظریف والی نام نهاد گروه تروریستی طالبان برای ولایت سرپل زخمی شدند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر افزوده است که درنتیجه عملیات تصفیوی مشترک نیروهای امنیتی ودفاعی کشور درمربوطات ولسوالی تاله وبرفک ولایت بغلان، شش هراس افگن طالب به هلاکت رسید و 9 تن دیگرر آنان به شمول معراج مشهور به رسولی ولسوال نام نهاد گروه تروریستی طالبان برای ولسوالی تاله و برفک زخمی شده اند.

در همین حال، در یک اعلامیه دیگر آمده است که منسوبین پولیس قطعات خاص قوماندانی امنیه ولایت ارزگان روز گذشته در یک عملیات ویژه، سه تروریست طالبان را در مربوطات خاص ارزگان به هلاکت رساندند.

12 طالب مسلح در ارزگان، سرپل و بغلان به قتل رسیدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد