-طالب-مسلح-در-سه-ولایت-کشته-و-زخمی-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که در نتیجه عملیات نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در ولایت‌های قندهار، پکتیا و ننگرهار ۱۱ طالب مسلح کشته و زخمی شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(9، ثور) منتشر شده، آمده است که نیروهای قوماندانی قطعات خاص پولیس در پی راه اندازی دو عملیات جداگانه،‌ سه تن را در پیوند به همکاری با گروه تروریستی داعش از مربوطات ولسوالی بهسود ولایت ننگرهار و دو تروریست طالب را از مربوطات ولسوالی دند ولایت قندهار بازداشت نمودند.

در اعلامیه همچنان آمده است که در پی یک عملیاتی دیگر این نیروها در ولایت پکتیا، دو تروریست طالب نیز زخمی گردیده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که روزگذشته، جنگجویان وابسته به گروه تروریستی طالبان بر پوسته منسوبین پولیس در قریه "میرازار" ولسوالی ژیری ولایت کندهار حمله کردند.

وزارت داخله تصریح نموده که این حمله آنان، توسط منسوبین پولیس دفع و به شکست این گروه تروریستی منتهی گردید. درنتیجه این درگیری، بشمول یک قومندان محلی تروریستان طالب، چهار جنگجوی این گروه کشته و یک عضو دیگر این گروه زخمی شد.

هم‌چنان، دو ماین گذارمربوط به گروه تروریستی طالبان هنگامی که می‌خواستند ماینی را در قریه "مورغان کیچی" ولسوالی دامان ولایت قندهار، کارگذاری نمایند، در اثر انفجار ماین جاسازی شده خودشان کشته شدند.

این درحالی است که سخنگوی وزارت داخله می‌گوید که چهار سرباز پولیس در ولایت پکتیا هنگام افطار از سوی طالبان کشته شدند.

11 طالب مسلح در سه ولایت کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد