-طالب-مسلح-در-غزنی-کشته-و-زخمی-شدند

فرمانده پولیس ولایت غزنی تصریح کرد که درجریان درگیری میان نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان طالب، ۳۰ طالب کشته شده و ۱۵ تن دیگر شان زخم برداشته اند.

به گزارش افغان نیوز: فرید مشعل، فرمانده پولیس غزنی که صبح امروز سه‌شنبه(۱۶اسد) دریک نشست خبری در این ولایت صحبت می‌کرد، گفت که طالبان شب گذشته، بر شماری از پاسگاه‌های امنیتی در مربوطات دره قیاق ولسوالی جغتو و هم‌چنان دشت بکاول این ولایت حمله گروهی کردند.

به گفته‌‌ی آقای مشعل درجریان درگیری میان نیروهای امنیتی افغانستان و جنگ‌جویان طالب، ۳۰ طالب کشته شده و ۱۵ تن دیگر شان زخم برداشته اند. او تصریح کرد که ۴ سرباز پولیس نیز در جریان حمله طالبان کشته شدند و ۵ تن دیگر نیز زخمی گردیده اند.

عارف نوری، سخن‌گوی والی غزنی نیز این حمله را تایید کرده و  گفته است که در جریان حمله طالبان مقداری زیادی از تجهیزات و سلاح طالبان به دست نیروهای امنیتی افتاده و اجساد آنان نیز در میدان جنگ باقی مانده است.

این چندمین باراست که طالبان از ابتدای سال تاکنون برپاسگاه های امنیتی در دره قیاق ولسوالی جغتوی غزنی حمله می‌کنند. پیش از این نیز این گروه ساختمان این ولسوالی را در کمتر از دو ماه سه بار برای چندساعت تصرف کرده اند.

45 طالب مسلح در غزنی کشته و زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد