-طالب-مسلح-در-ولایات-سرپل-و-فراه-کشته-شدند

وزارت داخله اعلام نموده که در نتیجه درگیری نیروهای امنیتی با جنگجویان گروه طالبان در ولایت های سرپل و فراه، ۲۰ تن از اعضای این گروه کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(21، جوزا) منتشر شده، آمده است که دردو درگیری نیروهای پولیس ملی با جنگجویان وابسته به هراس افگنان طالب در بخش های ولایت فراه، 10 هراس افگن طالب کشته شدند.

شب گذشته، گروهی از جنگجویان وابسته به هراس افگنان طالب، بریک پوسته امنیتی پولیس درروستای ریگی مربوط مرکزولایت فراه حمله کردند که با پاسخ جدی نیروهای پولیس مواجه شدند.

اعلامیه افزوده است که درنتیجه این درگیری، چهار هراس افگن طالب کشته و سه جنگجوی این گروه شدیدآ زخمی شده اند.

وزرات داخله تصریح نموده است که از محل رویداد، 5 بوشکه مملو ازمواد انفجاری که از سوی هراس افگنان طالب، به هدف انجام حملات هراس افگنانه جاسازی شده بود، کشف وخنثی گردیده است.

در اعلامیه هم چنان آمده است، دریک ضد حمله دیگر نیروهای امنیتی و دفاعی، در روستای شورآباد مرکز ولایت فراه، شش هراس افگن طالب کشته و چهار هراس افگن دیگر زخمی شده اند.

این وزارت در اعلامیه دیگر افزوده است؛ طی یک عملیات دیگر که به منظور پاکسازی برخی از مناطق از وجود هراس افگنان طالب در ولایت سرپل راه اندازی شده بود، 10 هراس افگن طالب از سوی نیروهای شامل عملیات از پا در آمد و 15 تن به شمول سه سرگروه مشهور جنایت کاران طالب زخمی گردیده اند.

وزارت داخله همچنان تصریح نموده است که کنون روستاهای گل تپه، کله گل، بلوک قشقری و روستای قشقری مرکز ولایت سرپل از وجود هراس افگنان طلب پاکسازی شده اند و این عملیات جهت نابودی کامل تروریستان طالب در آن ساحات ادامه دارد.

20 طالب مسلح در ولایات سرپل و فراه کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد