-طالب-مسلح-در-ولایات-غزنی-و-سرپل-کشته-شدند

مقامات امنیتی اعلام نموده اند که در نتیجه عملیات زمینی و هوایی نیروهای امنیتی در ولایت های غزنی و سرپل، ۱۸ عضو گروه طالبان کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی کشور با نشر خبرنامه ای گفته است که نیروهای ارتش، عملیات زمینی و هوایی را به منظور پاک‌سازی ولسوالی‌های ده‌یک و قره‌باغ ولایت غزنی از وجود هراس افگنان طالب راه اندازی کرده اند.

در خبرنامه آمده است که در جریان این عملیات، ۱۶ هراس افگن طالب کشته شده اند و یک تن از افراد این گروه نیز زخم برداشته است.

وزارت دفاع گفته است که در جریان این عملیات، ۶ هراس افگن طالب بازداشت شده اند و ۱ عراده موتر و ۱ عراده موتر سایکل هراس افگنان طالب نیز نابود شده است.

در همین حال، قول اردوی ۲۰۹ شاهین نیز با نشر یک اعلامیه گفته است که در نتیجه عملیات ولید۳۸ قریه جات گذر، لندجی وبازارتغای خوجه ولسوالی سانچارک ، ولایت سرپل ازوجود دهشت افگنان طالب پاکسازی گردیده است.

اعلامیه می افزاید؛ دراین درگیری ها ۲ تن ازتروریستان طالب کشته شده ومولوی نورالحق ولسوال نام نهاد طالبان برای ولسوالی سانچارک وملانوراحمد مشهوربه خالد مسئول کمیسیون نظامی طالبان برای ولسوالی مذکور همراه با ۵ تن ازافراد تحت امرش شدیداً زخم برداشته اند.

این درحالی است که در سال جاری، طالبان با حملات گسترده در ولایت های مختلف، قسمت‌های زیادی از مناطق را تحت کنترل گرفته و بسیاری جاهای باستانی از جمله شهر غزنی را به آتش کشیدند.

18 طالب مسلح در ولایات غزنی و سرپل کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد