-قاچاق‌بر-مواد-مخدر-از-تخار-و-کابل-دستگیر-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس در ولایت‌های کابل و تخار ۱۴ تن را در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر دستگیر کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز سه شنبه(13، حوت) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس مبارزه علیه مواد مخدر، درپی راه اندازی چندین عملیات جداگانه، هفت تن را در پیوند به قاچاق وفروش مواد مخدر از نقاط مختلف شهر تالقان مرکز ولایت تخار بازداشت نمودند.

ازنزد افراد بازداشت شده، 350 کیلوگرام بنگدانه، قرص‌های تابلیت K و مقداری "هیرویین" بدست منسوبین پولیس مبارزه برضد مواد مخدر، آمده است.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که نیروهای پولیس مبارزه با مواد مخدر در پی سه عملیات جداگانه‌، هفت تن را در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدراز مربوطات ناحیه هشتم و شانزدهم شهر کابل بازداشت نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، 5 تن از مربوطات ناحیه هشتم همراه با مقدار دو کیلوگرام "شیشه" و هفتصد قرص تابلیت K و دو تن همراه با مقدار یازده کیلوگرام "چرس" از مربوطات ناحیه شانزدهم شهر کابل بازداشت گردیده اند.

این درحالی است که وقوع سال‌ها جنگ و درگیری در افغانستان، عدم امنیت، نابودی زیرساخت‌های اقتصادی و عدم بازسازی و توسعه اقتصادی جامعه افغانستان، سبب شده‌است تا افغانستان به عنوان ردیف اول بزرگترین کشورهای تولیدکننده تریاک در جهان شناخته شود.

14 قاچاق‌بر مواد مخدر از تخار و کابل دستگیر شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد