بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-مختلف-از-هفت-ولایت

مقام‌‌های محلی و مرکزی اعلام نموده اند که منسووبین پولیس در ولایت‌های تخار، غزنی، هرات، کابل، فاریاب، بلخ و جوزجان ۲۰ تن را در پیوند به جرایم چون قاچاق مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه، رهزنی و آزار واذیت مردم بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی والی غزنی، امروز چهارشنبه(۷، حوت) با نشر یک خبرنامه گفته است که فرماندهی پولیس ولایت غزنی دو تن را با یک عراده موتر نوع تیلر در پیوند به قاچاق و یک فرد دیگر را حین سرقت پول یکی از تاجران همراه با یک عراده موتر کرولا بازداشت کرده است.

دفتر والی غزنی افزوده است، از نزد بازداشت شدگان ۵۴۴ تخته آهن رویی، ۸۰  بوجی کبار میده، به مقدار ۳۰ بوجی چاکلت تاریخ گذشته و به تعداد ۹۸ بوجی اسفند که توسط یک عراده موتر تیلر به شکل قاچاق از شاهراه نمبر یک انتقال می‌گردید، به دست آمده است.

در همین حال، وزارت امور داخله اعلام نموده که پولیس ولایت تخار، دوسارق حرفوی مسلح را در پیوند به سرقت های مسلحانه بازداشت کرده اند. این سارقین مسلح حرفوی شایق مشهور به"عشو" و نجات الله مشهور به "پولاد" نام داشته و درقضایائی جرمی به ویژه سرقت‌های مسلحانه، رهزنی و آزار واذیت مردم در بخش های شهر تالقان مرکز ولایت تخار نقش داشتند.

همچنان در اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که درپیوند به سرقت‌های مسلحانه، دو سارق حرفوی که در قضایائی گونه گون به ویژه سرقت‌های مسلحانه در بخش‌های ناحیه پانزدهم شهرهرات نقش داشتند، همراه با یک قبضه تفنگچه، یک قبضه چاقو ویک عراده موتر سایکل مسروقه بازداشت شده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر در24 ساعت گذشته، چهار تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکولی از مربوطات کابل، فاریاب، بلخ و جوزجان بازداشت کرده اند.

درپیوند به قاچاق مواد مخدر، یکتن که 170 کپسول حاوی مواد مخدر نوع هیروئین را در بطن اش جاسازی ومیخواست به کشورهندوستان قاچاق نماید، از میدان هوائی بین المللی حامد کرزی درکابل بازداشت شده است.

در پیوند به قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکولی، سه تن همراه با مقداری مواد مخدر و مشروبات الکولی از مربوطات ولایت‌های فاریاب، بلخ وجوزجان بازداشت شده اند. همچنان، پولیس کابل، در یک اقدام سریع اوپراتیفی دو تن را به ارتکاب سرقت پول، بازداشت کرده است.

افراد بازداشت شده، مبلغ 406000 افغانی پول یک باشنده روستای خانجی خیل ولسوالی استالف کابل را دزدی کرده بودند.

این درحالی است که وزارت امور داخله کشور، روز گذشته اعلام نمود که منسوبان پولیس در ولایت‌های کابل، بدخشان و کندز ۱۱ تن را در پیوند به قاچاق مواد مخدر و سرقت بازداشت کرده اند.

بازداشت 20 تن در پیوند به جرایم مختلف از هفت ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد