-مجرم-فراری-به-نهادهای-عدلی-و-قضایی-معرفی-شدند

وزارت امور داخله افغانستان اعلام نموده که ۳۲ تن از مجرمین فراری در همکاری مستقیم مردم دستگیر و به نهادهای عدلی و قضایی کشور سپرده شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(15، ثور) منتشر شده، آمده است؛ همان‌گونه که در جریان هستید، چندی پیش رهبری وزارت امورداخله فهرستی از مجرمین تحت تعقیب را منتشر نموده بود.

اعلامیه افزوده است که اکنون، از این میان ۳۲ تن آنان در همکاری مستقیم مردم دستگیر و به نهادهای محترم عدلی و قضایی کشور سپرده شده اند.

همچنان در اعلامیه آمده است که سه تن این مجرمین هم در درگیری با پولیس به هلاکت رسیده اند، اما متباقی ۴۱ تن دیگر این مجرمین خطرناک تحت تعقیب پولیس ملی افغانستان قرار دارند.

وزارت امورداخله از همکاریهای قبلی هموطنان در راستای دستگیری مجرمین قدردانی کرده و یکبار دیگر از هموطنان گرامی تقاضا می‌نماید تا در دستگیری متباقی مجرمین با پولیس همکاری نمایند.

این درحالی است که منسوبین پولیس کابل چندین عملیات را طی ۴۸ ساعت گذشته در مناطق مختلف کابل انجام دادند که در نتیجه ۱۸ تن مظنون را در پیوند به انجام جرایم جنایی از نقاط مختلف نواحی شهر و ولسوالی‌های ولایت کابل دستگیر نمودند.

32 مجرم فراری به نهادهای عدلی و قضایی معرفی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد