امنیت-ملی-از-بازداشت-یک-رهبر-ارشد-داعش-خبر-می‌دهد

مقام‌های امنیتی افغانستان می‌گویند که در نتیجه عملیات مشترک نیروهای امنیت ملی و نیروهای ویژه پلیس، ضیاالحق مشهور به شیخ ابوعمر الخراسانی، رهبر جنوب آسیا و خاور دور گروه تروریستی داعش در کابل دستگیر گردید.

به گزارش افغان نیوز: جاوید فیصل، سخنگوی شورای امنیت ملی افغانستان امروز طی مطلبی در حساب توئیتر نوشته است که ضیاالحق مشهور به شیخ ابوعمر الخراسانی، رهبر جنوب آسیا و خاور دور گروه تروریستی داعش در عملیات مشترک نیروهای امنیت ملی و نیروهای ویژه پلیس در کابل دستگیر شد.

وی همچنین افزوده است: صهیب، مسئول روابط عمومی و ابوعلی مسئول اطلات داعش شاخه‌ جنوب آسیا نیز در عملیات مذکور بازداشت شده‌اند.

بر اساس گزارش های منتشر شده،‌ مخفیگاه این افراد با اطلاعات به دست آمده از بازجویی چهار عضو بازداشت شده داعش شناسایی شده است.

ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان در بیانیه خود تاکید کرده است که "نیروهای امنیتی این کشور به تلاش خود برای بازداشت رهبران ارشد سازمان های تروریستی و نابود کردن اماکن تجمع آنها ادامه خواهند داد."

این درحالی است که ریاست امنیت ملی افغانستان چندی قبل، از دستگیری عبدالله اورکزی مشهور به «اسلم فاروقی»، رهبر شاخه خراسان گروه تروریستی داعش به همراه نوزده تن از افراد نزدیکش از جمله «قاری زاهد» و سیف الله مشهور به «ابوطلحه پاکستانی» در جنوب این کشور خبر داده بود.

امنیت ملی از بازداشت یک رهبر ارشد داعش خبر می‌دهد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد