آغاخان-از-تداوم-کمک-هایش-به-افغانستان-اطمینان-داد

ارگ ریاست جمهوری اعلام نموده که والاحضرت شهزاده کریم آغا خان از ادامه همکاری‌های شبکه انکشافی آغاخان به افغانستان، اطمینان داده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ آمده است که عنوانی محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان نامه ای از سوی والاحضرت شهزاده کریم آغا خان، مواصلت ورزیده است.

در این نامه موصوف ضمن ابراز خرسندی از اشتراک نماینده دایمی اش در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور غنی، نگاشته است: به شما اطمینان می‌دهم که شبکه انکشافی آغاخان، همچنان متعهد به ادامه همکاری‌ها در راستای فراهم نمودن یک آینده صلح‌آمیز و مرفه برای همه مردم افغانستان می‌باشد.

وی خاطرنشان کرده که نهادهای شبکه انکشافی آغاخان تلاش‌های وسیع خود را در سطح ملی بر مبارزه با شیوع ویروس کرونا متمرکز ساخته‌اند.

والاحضرت کریم آغاخان در این نامه تصریح کرده است که اخیراً هیأت شبکه انکشافی آغاخان با وزیر صحت عامه افغانستان دیدار داشته تا از تلاش‌های جمعی شبکه مذکور بخاطر همکاری با ادارات مربوطه دولتی، اطمینان دهد.

وی در اخیر نامه مینگارد: من وضعیت را از نزدیک دنبال می‌کنم و به شما اطمینان می‌دهم که ما به همکاری خود با افغانستان به هر طریق ممکن در شرایط کنونی و در آینده ادامه خواهیم داد.

نماینده دایمی من در این زمینه می‌تواند جزئیات بیشتر را در مورد فعالیت‌های آغاخان در افغانستان و در سطح گسترده‌تر در مبارزه با وضعیت اضطراری شیوع ویروس کوید ۱۹ با شما شریک سازد.

این درحالی است که فیروزالدین فیروز، وزیر صحت عامه کشور امروز شنبه( 30، حمل ) هنگام افتتاح مرکز تجرید برای بیماران ویروس کرونا در قصر دارالمان کابل گفت که شمار مجموعی مبتلایان به این ویروس در افغانستان به 933 تن رسیده که از این میان 122 نفر صحت‌یاب و 30 تن دیگر جان باخته اند.

آغاخان از تداوم کمک هایش به افغانستان اطمینان داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد