آغاز-روند-ضد-عفونی-شهر-کابل-از-سوی-شرکت-گلرنگ

هم‌زمان با نگرانی ها از گسترش ویروس کرونا در افغانستان، شرکت گلرنگ برای جلوگیری از شیوع این ویروس در شهر کابل، روند ضد عفونی را آغاز کرده است.

به گزارش افغان نیوز: محمد سالم شریفی، مسوول شرکت گلرنگ دیروز چهارشنبه( 20، حمل ) در این مورد گفت؛ کمپاین ضدعفونی ساحاتی که بیشتر در معرض شیوع ویروس کرونا می باشند، شروع شده و از سوی تیم شرکت گلرنگ ضدعفونی خواهد شد تا شهروندان از در امان بمانند.

آقای شریفی بیان کرد، با گذشت هر روز خطر های برخاسته از ویروس کووید – 19 در شهر کابل افزایش می‌یابد و مردم برای جلوگیری از افزایش این بیماری باید موارد بهداشتی را که وزارت صحت عامه و داکتران تذکر می‌دهند، عملی سازند.

وی افزود: شرکت گلرنگ در نظر دارد تا به شکل مداوم تمام ساحاتی را که بیشتر آسیب پذیر اند و یا شیوع این بیماری در آن‌جا زیاد تر گسترش یافته است، ضد عفونی کند تا در راستای مجادله با این ویروس کمک شود.

او گفت: گروه دواپاشان شرکت گلرنگ با تمام امکانات به ضد عفونی کردن شهر برای وقایه از ابتلا به ویروس کووید – 19 تلاش خواهند کرد.

مسوول شرکت گلرنگ بیان کردند،« تمام بلاک های رهایشی و مارکیت ها به صورت دوامدار ضد عفونی خواهند شد تا بتوانیم این بیماری را در سطح شهر کاهش دهیم».

آقای شریفی از تمام شرکت های خصوصی خواست تا در این شرایط بحرانی دست به دست هم بدهند و جان شهروندان شان را از شر ویروس کرونا نجات دهند.

در همین حال، احمد وارث احمدی، مسوول یکی از شرکت های خصوصی گفت: دولت مکلف و مسوول است تا در شرایط بحرانی دست مردم را بگیرد و همچنان مواد خوراکی و غیر خوراکی را به خانواده های بی بضاعت توزیع کنند. به گفته وی، در صورتیکه قرنطین بدون غذا بر مردم تحمیل شود، طبیعی است که مردم علی رغم این که قرنطین را مراعات نخواهند کرد؛ بلکه این بیماری افزایش خواهد یافت.

این درحالی است که مسوولان وزارت صحت عامه کشور اعلام کرده اند که تمامی فعالیت های شفاخانه خصوصی امیری در کابل پس از جان باختن یک داکتر در اثر ابتلا به ویروس کرونا، به تعلیق درآمده است.

حیدالله مایار، سخنگوی صحت عامه دیروز چهارشنبه( 20، حمل ) در یک نشست خبری گفت که تاکنون کرونای 6.25 درصد کارمندان این شفاخانه مثبت تثبیت شده است.

این درحالی است که براساس آمار وزارت صحت عامه، تاکنون 444 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا، 14 تن جان باخته و 20 نفر دیگر صحت‌یاب شده اند.

آغاز روند ضد عفونی شهر کابل از سوی شرکت گلرنگ

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد