آغاز-فصل-جدید-تحصیلی-در-اردوی-ملی-کشور

مقام‌های وزارت دفاع ملی با اشاره به تکمیل شدن طرح آغاز برنامه ماستری در پوهنتون مارشال محمد قسیم فهیم، گفتند که سطح سواد اردوی ملی کشور افزایش خواهد یافت.

به گزارش افغان نیوز: مراسم رونمایی از پالیسی جامع تعلیم، تربیه و تحصیلات عالی اردوی ملی کشور، دیروز یک شنبه(5، اسد) در پوهنتون نظامی مارشال محمد قسیم فهیم برگزار شد.

منیره یوسف زاده، معاون وزارت دفاع ملی در این مراسم گفت که با رونمایی این پالیسی و تطبیق آن در نصاب تعلیمی و تحصیلی اردوی ملی کشور، سطح سواد اردوی ملی افزایش خواهد یافت.

خانم یوسف زاده هم چنان افزود که طرح آغاز برنامه ماستری در پوهنتون مارشال محمد قسیم فهیم تکمیل شده است و به زودی این دوره تحصیلی نیز در این پوهنتون آغاز خواهد شد.

هم چنان، شاه محمود میاخیل، معاون وزارت دفاع ملی نیز در سخنان شان از تلاش های خانم یوسف زاده برای طرح ریزی و تکمیل این پالیسی سپاس گزاری کرده و بر تامین صلح دایمی و پایدار در کشور تاکید نمود.

در اعلامیه وزارت دفاع ملی آمده است که این پالیسی؛ یک مقدمه، هفده فصل و پنج بخش دارد که شامل تمام تعلیمات کوتاه مدت، میان مدت، طویل مدت و داخلی و خارجی و سواد آموزی می باشد.

قرار است این پالیسی به زودی و با آغاز فصل تازه تحصیلی در اردوی ملی، در پوهنتون ها و آکادمی های نظامی اردوی ملی تطبیق خواهد شد.

آغاز فصل جدید تحصیلی در اردوی ملی کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد