آغاز-گزمه‌های-ناگهانی-در-شهر-کابل

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که پولیس کابل برای جلوگیری از انتقال مواد انفجاری در داخل شهر، گزمه‌های ناگهانی را آغاز کرده‌است.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز یک‌شنبه(۳، حوت) به سلسله"نشست‌های شش و نیم صبح" نوشته است که بیداری و کار شدید نیروهای امنیتی و دفاعی باعث گردیده است که دشمن متوسل به هسته سازی‌های غیرمتمرکز شوند.

او می گوید که هر هسته حد اقل متشکل از سه بخش است: ۱ تسلیم دهنده‌ یا تهیه کنندگان مواد، کسانی اند که تعلیمات بمب سازی را در پاکستان و یا از کسانی که در پاکستان درس‌خوانده‌اند یاد گرفته‌اند. ۲ انتقال‌دهنده، کسانی اند که مواد را از یک نقطه‌به‌نقطه دیگر شهر انتقال می‌دهند. ۳ کسانی اند که بمب ها را جابجا می‌سازند.

صالح می‌گوید که پولیس کابل برای جلوگیری از انتقال مواد انفجاری در داخل شهر، گزمه‌های ناگهانی را آغاز کرده‌است.

آقای صالح می‌افزاید که در این گزمه‌ها بایسکل سواران نیز حسب قضاوت گزمه‌ها مورد تلاشی قرار می‌گیرند.

معاون نخست رییس‌جمهور می‌افزاید که با گرفتار شدن هر هسته تروریستی، روش هسته‌ی بعدی تغییر می‌نماید.

امرالله صالح بیان داشته‌است که کارهای زیادی روی تثبیت و شناسایی شجره تروریستان صورت گرفته است و اگر این تلاش‌ها نمی‌بود، آنان حملات بیشتری را در مرکز و ولایات کشور راه‌انداز می‌کردند.

این درحالی است که ریاست عمومی امنیت ملی، امروز یک‌شنبه(۳، حوت) با نشر اعلامیه گفته است که نیروهای امنیت ملی با انجام عملیات ویژه در ناحیه هفدهم شهر کابل، پنج تن از مسوولین راکت‌پرانی‌‌های هسته مشترک شبکه حقانی و داعش را بازداشت کردند.

آغاز گزمه‌های ناگهانی در شهر کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد