بازداشت-یک-هسته-پنج-نفری-شبکه-حقانی-و-داعش-در-کابل

نیروهای امنیت ملی با انجام عملیات ویژه در ناحیه هفدهم شهر کابل، پنج تن از مسوولین راکت‌پرانی‌‌های هسته مشترک شبکه حقانی و داعش را بازداشت کردند.

به گزارش افغان نیوز: ریاست عمومی امنیت ملی، امروز یک‌شنبه(۳، حوت) با نشر اعلامیه گفته است که این هسته پنج نفری جزء هسته‌های شهری شبکه حقانی و گروه داعش می‌باشد.

بر اساس اعلامیه؛ جاوید، احمد مرید، روح‌الله، عبدالحفیظ و عبدالجبار اعضای این هسته پنج نفری شهری شبکه حقانی و داعش می‌باشند که از سوی نیروهای امنیت ملی گرفتار شده‌اند.

ریاست امنیت ملی می‌افزاید که این افراد مسئولیت نگهداری، انتقال، جابجای، فعال‌سازی و پرتاب راکت بر نواحی مختلف شهر کابل، مراسم یادبود از مزاری و میدان‌های هوایی بگرام و کابل را به عهده داشته‌اند.

در اعلامیه آمده است که هسته مذکور توسط نیروهای ویژه امنیت ملی شناسایی و از مربوطات ناحیه هفدهم شهر کابل بازداشت شده است.

این درحالی است که در این اواخر ترورهای هدفمند و استفاده از ماین‌های مقناطیسی جهت هدف قرار دادن کارمندان دولتی و نیروهای امنیتی در شهر کابل به شدت افزایش یافته است.

جو باید، رییس جمهور آمریکا به تازگی اعلام نموده که اجازه نمی‌دهیم افغانستان دوباره به پایگاهی برای فعالیت‌های تروریستی علیه آمریکا، متحدانش بدل شود.

بازداشت یک هسته پنج نفری شبکه حقانی و داعش در کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد