اتمر-حکومت-در-برابر-جان-مردم-مسوولانه-عمل-نماید

حنیف اتمر، رییس پیشین امنیت ملی و یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری از مسوولین حکومتی خواست که باید طرزالعمل خاص جلوگیری از تلفات افراد ملکی را به شکل درست آن عملی کند و در برابر جان مردم، مسوولانه عمل نمایند.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی محمد حنیف اتمر، یکی از نامزدان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، خواستار بررسی و تحقیق همه‌جانبه و فوری درباره تلفات غیرنظامیان در ولسوالى سنگین ولایت هلمند شده است.

در یک خبرنامه این دفتر آمده است؛ روز پنج‌شنبه(۴ دلو) در نتیجه حملات هوایی در ولسوالى سنگین ولایت هلمند، شماری از غیرنظامیان جان باخته و برخی دیگر زخمی شده‌اند.

دفتر حنیف اتمر خاطرنشان کرده که هر نوع اقدامی که باعث تلفات ملکی و قربانی شدن مردم بی‌گناه گردد را به شدت تقبیح و آن را خلاف تمامی قوانین بشری و انسانی می‌داند.

این دفتر خواهان تحقیقات فوری و همه‌جانبه درباره جوانب این حادثه شده تا مشخص شود چه کسی مسوولیت مستقیم این حادثه غم‌انگیز را بردوش داشته و در کجا اشتباه صورت گرفته است.

دفتر حنیف اتمر از مسوولین حکومتی خواسته که باید طرزالعمل خاص جلوگیری از تلفات افراد ملکی را به شکل درست آن عملی کند و در برابر جان مردم، مسوولانه عمل نمایند.

این درحالی است که وزارت امور داخله اعلام نموده که یکی از طراحان حملات انتحاری گروه تروریستی در ولایت هلمند بازداشت شده است.

اتمر: حکومت در برابر جان مردم مسوولانه عمل نماید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد