افتتاح-شفاخانه-۲۰۰-بستری-برای-تداوی-منسووبین-پولیس

شفاخانه ۲۰۰ بستری مخصوص مبتلایان ویروس کرونا به منظور تداوی منسووبین پولیس در جوار شفاخانه ۳۰۰ بستر پولیس افتتاح و به فعالیت آغاز نمود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت داخله آمده است که شفاخانه ۲۰۰ بستری مخصوص مبتلایان ویروس کرونا از سوی مسعود اندرابی، سرپرست این وزارت در جوار شفاخانه ۳۰۰ بستر پولیس افتتاح و به فعالیت آغاز نمود.

اعلامیه افزوده است که این شفاخانه با مصرف ۲۹۰ میلیون افغانی بازسازی و تجهیز شده و کار ساخت آن نیز دو ماه را دربر گرفته است.

سرپرست وزیر وزارت امور داخله حین افتتاح شفاخانه ۲۰۰ بستری، فعالیت این شفاخانه را برای تداوی منسوبین پولیس و خانوادهای آنها، ضرورت جدی و حیاتی دانسته و تأکید کرد که آنعده از منسوبین پولیس و خانواده‌های آنها زمانیکه به ویروس کرونا مبتلا گردند، در این شفاخانه بستری شده و تداوی خواهند شد.

قرار است در روزهای پیشرو، در ولایت‌های هرات، ننگرهار، بلخ، کندهار، هلمند و پکتیا واحدهای پنجاه بستری مخصوص کوید-۱۹ جهت تداوی منسوبین پولیس، تجهیز و به کار آغاز نمایند.

این درحالی است که پیش از این، یک روزنامه چاپ افغانستان نوشت که دست‌کم ۵۰ درصد از نیروهای امنیتی نظامی افغان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

در آن زمان، هرچند دولت افغانستان و نهادهای امنیتی این کشور تا کنون در این باره چیزی نگفته‌اند؛ اما پیش از این وزارت کشور افغانستان تأیید کرده بود که حدود ۶۰ تن از نیروهای پلیس، به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

افتتاح شفاخانه ۲۰۰ بستری برای تداوی منسووبین پولیس

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد