افزایش-امیدواری‌ها-نسبت-به-رهایی-از-شر-ویروس-کرونا-در-چین

گزارش‌ها می‌رسانند که با مرخص شدن بیش از ۲۹هزار تن مبتلا به ویروس کرونا از شفاخانه های چین، امیدها برای کنترل کامل این ویروس خطرنکا، افزایش یافته است.

به گزارش افغان نیوز: کمیسیون بهداشت ملی چین دیروز چهار شنبه (7حوت) با نشر بیانیه اعلام کرد که طی 24 ساعت گذشته 52 تن دیگر بر اثر مبتلا به ویروس کرونا (کووید-19) جان خود را از دست داده‌ و شمار قربانیان این بیماری به 2717 نفر رسیده است.  

به نقل از بیانیه، 29 هزار و 745 تن از مجموع 78 هزار و 64 نفر مبتلا به کرونا، پس از درمان از شفاخانه های این کشور مرخص شده اند.

در کوریای جنوبی شمار مبتلایان به یکهزار و ۱۴۶ نفر رسیده است. بیش از ۸۰ فیصد از موارد ابتلا خوشه ای و مربوط به یک کلیسا در شهر دایه گو و یک شفاخانه در منطقه چیونگدو در حدود ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرق پایتخت بوده است.

با تداوی نزدیک به ۳ هزار نفر دیگر در فاصله ۲۴ ساعت گذشته و ساخت واکسین های خوراکی که به‌زودی مورد آزمایش عمومی قرار می گیرد ، امیدها برای کنترل کامل کرونا در چین بیش از قبل افزایش یافته است.

از سوی هم، از روز سه شنبه تا دیروز چهارشنبه فقط ۵ نفر در سراسر چین به‌جز کانون شیوع بیماری در ولایت هوبی به کرونا آلوده شده اند که ۴ نفر نیز از روز سه شنبه کمتر است.

این درحالی است که ویروس جدید کرونا، برای اولین بار در 12 دسمبر سال گذشته میلادی در شهر ووهان چین شناسایی شد.

افزایش امیدواری‌ها نسبت به رهایی از شر ویروس کرونا در چین

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد