امضای-تفاهم-نامه-های-همکاری-میان-هفده-نهاد-حکومتی

تفاهم نامه های همکاری بین السکتوری میان هفده نهاد حکومتی به منظور وقایه و کنترل امراض زونوز (امراض مشترک بین انسان و حیوان) در قصر سپیدار به امضا رسید.

به گزارش افغان نیوز: تفاهم نامه های همکاری بین السکتوری بمنظور وقایه و کنترول امراض زونوز (امراض مشترک بین انسان و حیوان) دیروز (دوشنبه 25سرطان) با حضورداشت عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در قصر سپیدار به امضاء رسید.

این تفاهم نامه ها میان وزارت صحت عامه و وزارت های (زراعت، آبیاری و مالداری، امور زنان، معارف، اطلاعات و فرهنگ، کار و امور اجتماعی، مالیه، تحصیلات عالی، ترانسپورت، انکشاف دهات، ارشات، حج و اوقاف، ریاست عمومی امنیت ملی، اداره ملی محیط زیست، سرمیاشت افغانی، ارگان های محلی، شهرداری و تلویزیون ملی) به امضاء رسیدند.

هدف از امضای تفاهم نامه های متذکره میان سکتورهای حکومتی جلوگیری و وقایه از امراض خطرناک زونوز می باشد که این امراض به شکل طبیعی از حیوانات فقاریه به انسان ها انتقال می یابد.

در اعلامیه قصر سپیدار آمده است: حکومت متعهد است که با توجه به تفاهمات صورت گرفته، تلاش نماید تا با همکاری مشترک و جمعی نهادهای حکومتی از شیوع و گسترش امراض متذکره جلوگیری کند.

امضای تفاهم نامه های همکاری میان هفده نهاد حکومتی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد