امنیت-ملی-انتقام-سمنگان-را-میگیریم

ریاست عمومی امنیت ملی کشور در واکنش به حمله موتر بم طالبان در ولایت سمنگان اعلام نموده که این گروه بر ضد ارزش های اسلامی و حقوق انسانی عمل کرده و به زودی پاسخ دندان شکن خواهند گرفت.

به گزارش افغان نیوز: این ریاست هشدار داده است که در پاسخ به حمله‌ی روز گذشته طالبان در مرکز سمنگان، به زودترین فرصت حملات انتقام‌جویانه را برای سرکوب گروه طالبان و گروه‌های هراس‌افگن خارجی راه اندازی می‌کند.

در اعلامیه‌یی ریاست عمومی امنیت ملی که دیروز سه‌شنبه( ۲۴، سرطان) به نشر رسید، آمده‌است: "گروه طالبان نه تنها به تعهدات خود به توافق‌نامه‌ی صلح متعهد نیست، بل‌که حملات تهاجمی و تروریستی خود را نیز افزایش داده‌است."

این نهاد امنیتی همچنان گفته است که گروه طالبان به همراه گروه‌های تروریستی خارجی به شمول شبکه‌ی القاعده حملات خود را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند. بنابراین، طالبان بهای این حمله مرگبار را که بر افراد ملکی انجام داده اند خواهند پرداخت و هیچ رحمی بر جنگجویان این گروه مزدور نخواهد شد.

ریاست عمومی امنیت ملی تعهد کرده است که از هیچ کوششی برای جلوگیری از پایمال شدن خون زخمیان و قربانیان رویداد روز گذشته در سمنگان، دریغ نمی‌ورزد.

این نهاد همچنان به شهروندان کشور اطمینان داده است که به هیچ یکی از گروه‌های "تروریستی" اجازه‌ی به زوال کشیدن ارزش‌ها و دست‌آوردهای جمهوری اسلامی افغانستان را نخواهد داد.

این درحالی است که در پی حمله‌ی گروهی طالبان بر ریاست امنیت ملی سمنگان، ۱۲ تن کشته شدند و ۶۳ تن دیگر زخم برداشته‌اند. در میان قربانیان این رویداد، زنان و کودکان نیز شامل‌اند.

امنیت ملی: انتقام سمنگان را میگیریم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد