انجام-هر-نوع-فعالیتی-که-باعث-تجمع-مردم-شود،-ممنوع-گردید

کمیته دولتی ارتباطات عامه فیصله نموده است که فعالیت‌های هوتل‌ها، حوض‌های آببازی، حمام‌ها و مجتمع‌های ورزشی و تمام محلاتی که در آن افراد تجمع می کنند، ممنوع گردد.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله افغانستان، امروز چهار شنبه(28، حوت) با نشر اعلامیه گفته است که شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان یک تهدید جدی صحی برای تمام انسان‌ها می باشد. بنابراین، ویروس کرونا در مکان‌های بسته و مزدحم به زودی انتشار یافته و افراد بیشتری را مصاب می سازد.

اعلامیه افزوده است که به‌منظور وقایه و جلوگیری از شیوع این ویروس، کمیته دولتی ارتباطات عامه فیصله نمود تا فعالیت‌های هوتل‌ها، حوض‌های آببازی، حمام‌ها و مجتمع‌های ورزشی و تمام محلاتی که در آن افراد تجمع میکنند، الی امرثانی ممنوع گردد.

وزارت امور داخله به اطلاع تمامی مالکان اصناف متذکره می رساند که الی نشر ابلاغیه بعدی فعالیت‌های شان را به خاطر حفظ جان هموطنان خود متوقف نمایند.

به منسوبین پولیس دستور داده شده است که در صورت فعالیت اصناف فوق، در همکاری با شاروالی محترم کابل با متخلفین برخورد جدی نمایند.

همچنان از مردم نیز خواسته شده است که در زمان مشاهده فعالیت اصناف فوق الذکر با مرکز اطلاعاتی ۱۱۹ پولیس در تماس شوند.

این درحالی است که کمیساری عالی پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR) گفته است که بازگشت پناهندگان به افغانستان را به تأخیر انداخته است تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند.

انجام هر نوع فعالیتی که باعث تجمع مردم شود، ممنوع گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد