اندرابی-از-جنایت-طالبان-علیه-افراد-ملکی-پرده-برداشت

سرپرست وزارت امور داخله از جنایات جنگجویان طالب در برابر افراد ملکی و دخیل بودن این گروه در حملات تروریستی اخیر پرده برداشت.

به گزارش افغان نیوز: وزارت‌های امور داخله، دفاع ملی و ریاست عمومی امنیت ملی، روز گذشته نشست خبری را در مرکز رسانه های حکومت برگزار نمود.

محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله در این نشست خبری یکبار دیگر با استناد به اسناد و شواهد، از جنایات گروه تروریستی طالبان در برابر افراد ملکی و دخیل بودن این گروه در حملات تروریستی اخیر پرده برداشت.

آقای اندرابی گفت که مردم افغانستان شاهد هیچ تغیری دررویکرد و عمل‌کرد تروریستان طالب نبوده اند و حملات این گروه همچنان بالای افراد ملکی افزایش یافته است.

سرپرست وزارت امور داخله افزود که تروریستان طالب پس از امضاء توافق‌نامه صلح با امریکا تا اکنون ۳۷۰۰ حمله تروریستی را بالای افراد ملکی در نقاط مختلف کشور طرح ریزی نموده‌اند و مسئولیت آن را نیز به دلیل فریب اذهان عامه برعهده نگرفته‌اند.

از سوی هم، مسئولین طراز اول سکتورهای امنیتی و دفاعی هم‌چنان تأکید کردند که تغیر حالت جنگی نیروهای امنیتی و دفاعی از "دفاع فعال" به حالت تهاجمی در واکنش به افزایش حملات تروریستان طالب بالای افراد ملکی بوده و در صورتی که تروریستان طالب دست از حملات تروریستی برندارند و علاقه به روند صلح نشان ندهند، نیروهای امنیتی و دفاعی از بهر جلوگیری از تلفات ملکی حملات تهاجمی شان را بالای مخفی‌گاه‌های این تروریستان به شدت ادامه خواهند داد.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور شام دیروز (دوشنبه، 29 ثور) در دیداری با نیروهای ویژه‌ی پولیس و هیأت رهبری وزارت داخله، با اشاره به حملات اخیر در کشور تأکید کرد که خاموش نشستن در برابر کسانی که کودکان بی گناه ما را هدف قرار میدهند، گناه است.

اندرابی از جنایت طالبان علیه افراد ملکی پرده برداشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد