انفجار-امروز-کابل-را-طالبان-به-عهده-گرفتند

گروه طالبان با تایید وقوع انفجار در داخل قرارگاه کماندو ها در ریشخور کابل، مدعی شده که این حمله به منظور انتقام ملت وخانواده های رنجدیده کشور صورت گرفته است.

به گزارش افغان نیوز: مقام‌های امنیتی و گروه طالبان از وقوع یک انفجار در مقابل نظام قراول نیروهای کماندو در ولسوالی چهارآسیاب ولایت کابل خبر داده‌اند.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان امروز پنج شنبه(21، سنبله) با نشر اعلامیه گفته است که دراثرحمله فدایی در داخل قرارگاه کماندو ها در ریشخور کابل، بیش از 200 عسکر کماندو کشته وزخمی شدند.

 وی افزوده است که مجاهدین امارت اسلامی به ادامه عملیات سریع الفتح،  در داخل قرارگاه  کماندو ها درمنطقه ریشخور کابل حمله نیرومند فدایی انجام دادند.

مجاهد می گوید که این حمله حوالی ساعت یک بجه ظهر امروز به وسیله آن موتر بم در داخل قرارگاه انجام یافت که شمار زیاد کماندو ها در آن موتر سوار بودند و تعداد ۲۰۰ دیگر انتظار دیگر موتر های عساکر قرارگاه را می کشیدند تا غرض عملیات به ساحات مختلف فرستاده شوند.

این حمله توسط قهرمان فدایی ملا احمد وردگ  درحالی انجام یافت که قهرمان فدایی یادشده برای دریافت چنین فرصت در داخل قرارگاه لحظه شماری میکرد که دراثر انفجارموتربم، تمام عساکرکماندو کشته وزخمی شدند واکثر قسمت های قرارگاه نیز منهدم گردیده است.

در همین حال، نصرت رحیمی، سخنگوی وزارت امور داخله، با تائید این رویداد می‌گوید که پس از وقوع انفجار شماری از مهاجمان مسلح با نیروهای امنیتی مستقر در این پایگاه به درگیری پرداخته اند. آقای رحیمی از تلفات برخاسته از این رویداد چیزی نمی‌گوید؛ اما گواهان رویداد می‌گویند که لحظات پس از انفجار امبولانس‌ها در محل رویداد دیده شده است.

انفجار امروز کابل را طالبان به عهده گرفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد