حمله-بر-گروه-صد-نفری-طالبان-در-ولسوالی-خاص-ارزگان

نیروهای قطعات خاص ریاست عمومی امنیت ملی، عملیات هدفمند را بالای قرارگاه‌های "ملا بسم‌الله فرمانده صد نفری گروه تروریستی طالبان" در ولسوالی خاص ارزگان ولایت ارزگان اندازی نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ریاست عمومی امنیت ملی آمده است که نیروهای قطعات خاص این ریاست، عملیات هدفمند را بالای قرارگاه‌های "ملا بسم‌الله فرمانده صد نفری گروه تروریستی طالبان" در ولسوالی خاص ارزگان ولایت ارزگان اندازی نمودند.

اعلامیه افزوده:" در نتیجه این عملیات، یک دستگاه بی ام یک با 15 فیر مرمی آن، یک میل دهشکه، چهار میل سلاح خفیف، 500  کیلوگرام مواد انفجاریه، 60 حلقه ماین‌های مختلف النوع، 30 قبضه بم دستی، 20 فیر مرمی توپ 82 ملی متری، 25 کارتن ادویه‌جات مختلف النوع، 10 پایه مخابره، 30 جوره دریشی نظامی، 300 جلد اوراق تبلیغاتی دشمن، ده تخته بیرغ گروه تروریستی طالبان، چهار هزار و پنجصد فیر مرمی سلاح خفیف و وسایل نظامی بدست نیروهای شامل عملیات افتاده است."

بر اساس معلومات منبع، همچنان در این عملیات 6 باب قرارگاه دشمن توسط نیروهای عملیاتی ریاست عمومی امنیت ملی تخریب و از بین برده شده است.

این درحالی است که دونالد ترامپ روز یکشنبه (۱۷ سنبله) در رشته توییت‌هایی از لغو دیدار با رهبران طالبان و رییس جمهوری افغانستان و نیز توقف مذاکرات صلح در دوحه خبر داد و دلیل لغو و توقف دیدار و مذاکرات را حمله اخیر طالبان در کابل عنوان کرد.

طالبان در واکنش به تصمیم جدید رییس جمهور ترامپ گفته اند که لغو مذاکرات به ضرر امریکا خواهد بود زیرا جز اینکه اشغال کشور کاملاً به پایان برسد، دیگر به هیچ چیزی قانع نمی شویم و برای این هدف به جهاد خود ادامه می دهیم.

حمله بر گروه صد نفری طالبان در ولسوالی خاص ارزگان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد