انفجار-در-پایتخت-افغانستان-کشته-برجا-گذاشت

گزارش ها می رسانند که در نتیجه وقوع انفجار در هوتل شهر دبی، در جاده‌ی فیض محمد کاتب واقع در حوزه ششم امنیتی پولیس کابل ۶۳ نفر کشته و ۱۸۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت داخله‌ی افغانستان اعلام کرده است که در انفجار شب گذشته (شنبه، ۲۶ اسد) در هوتل شهر دبی، در جاده‌ی فیض محمد کاتب واقع در حوزه ششم امنیتی پولیس کابل ۶۳ نفر کشته و ۱۸۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

نصرت رحیمی، سخن‌گوی این وزارت گفته است که در جمع قربانیان این انفجار زنان و کودکان نیز شامل‌اند.

آقای رحیمی همچنان گفته است که این حمله حوالی ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه‌ی شب گذشته توسط یک مهاجم انتحاری در داخل هوتل شهر دبی انجام شده است. به گفته‌ی او، فرد انتحاری خودش را در نزدیک جایگاه داماد منفجر کرده است.

شب گذشته لحظات پس از وقوع این انفجار، تصاویری که از داخل سالن عروسی «شهر دبی» به نشر رسید، نشان می‌داد که انفجار بسیار نیرومند بوده است.

عبدالله عبدالله، رییس اجرایی کشور وقوع این حمله را محکوم کرده و گفته است که حمله به مراسم عروسی جنایت جنگی و عمل ضدبشری است.

این درحالی است که ده روز پیش در شانزدهم ماه جاری گروه طالبان با یک موتر بمب‌گذاری شده به حوزه ششم پولیس و مرکز جلب و جذب ارتش حمله کرده بود که در نتیجه آن ۱۴ نفر کشته و ۱۴۵ زخمی شدند.

انفجار در پایتخت افغانستان 63 کشته برجا گذاشت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد