اهدای-میلیون-افغانی-از-سوی-رییس-جمهور-به-خانواده-شهدای-ارتش-ملی

وزارت دفاع اعلام می کند که اشرف غنی، رییس جمهوری کشور مبلغ ۱۵ میلیون افغانی را برای خانواده های شهدای اردوی ملی که در جنگ ولسوالی ها وحملات انفجاری و انتحاری؛ جان شان را از دست داده اند اهدا گردیده است

به گزارش آژانس افغان خبر: دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع ملی امروز سه شنبه(5 دلو) طی نشستی که در مرکز رسانه های حکومت برگزار شده بود به رسانه ها گفت: رییس جمهور کشور جهت غم شریکی با خانواده شهدا و ارج گذاری به پاس  خدمات اردوی ملی کشور این مبلغ را توزیع نمود.

آقای وزیری اظهار داشت، سربازان این وطن با خون خود از خاک و مردم شان دفاع می کنند تا مردم در آرامش خاطر زندگی نمایند به همین منظور وزارت دفاع برای خانواده های این سربازان نیز امتیاز داده و برای 62 تن از ورثه شهدا بورسه تحصیلی کشور هند را معرفی نموده است.

سخنگوی وزارت دفاع علاوه می کند که این وزارت برای صد تن از خانواده های شهدا زمینه حج بیت الله شریف را نیز مهیا نموده تا به این وسیله توانسته باشد گوشه ای از غم شریکی خود را با خانوده های شهدا داشته باشند.

وی همچنان تاکید نمود، وزارت دفاع ملی کشور به منظور رعایت امور عقیدتی و و فرهنگی و به عنوان یک کشور مسلمان ریاست امور عقیدتی و فرهنگی را ایجاد نموده است که در حدود 351 مسجد و 400نفر ملامام رسمی دارد.

وزیری یادآور شد که 50 تن از افسران نیز جهت ارتقای سطح دانش شان به مکتب عقیدتی و فرهنگی معرفی گردیده اند تا با اصول و مقررات اسلامی وظایف خود را ادا نمایند.

اهدای 15 میلیون افغانی از سوی رییس جمهور به خانواده شهدای ارتش ملی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد