تلاش-ها-برای-متوقف-ساختن-حملات-راکتی-پاکستان-آغاز-شد

از دو روز به این سو پاکستان ولایت های شرقی کشور را مورد حملات راکتی قرار میدهد، اما رئیس اجرائیه کشور به تازگی بیان کرده که تلاش ها برای متوقف ساختن این حملات آغاز گردیده است.

به گزارش افغان نیوز: دکتورعبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور در دیدار با شماری از بزرگان و متنفذان قومی ولایت کنر در قصر سپیدار گفت که تلاش‌ها برای متوقف‌سازی حملات راکتی پاکستان آغاز شده است.

در این دیدار، بزرگان ولایت کنر در مورد وضعیت امنیتی این ولایت به ویژه پس از حملات راکتی پاکستان معلومات داده و خواستار توقف فوری این حملات شدند.

آنان همچنان خواستار بهبود وضعیت امنیتی و متوقف نمودن فعالیت‌های گروه تروریستی داعش گردیده و گفتند که افراد این گروه، به یک پوستۀ پولیس نظم عامه حمله کرده و شش پولیس را شهید نموده و یک‌تن دیگر را زخمی ساختند و همین رویداد باعث گردیده است تا نگرانی‌ مردم از گسترش نفوذ داعش در این ولایت افزایش یابد.

بنابرین ایجاب می‌کند که دولت برای سرکوب این گروه و تقویت روحیه مردم اقدام جدی نماید.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور، از مردم کنر به خاطر حمایت‌های همیشگی و همه‌جانبۀ شان از نیروهای امنیتی کشور قدردانی نمود و گفت: تلاش‌های حکومت برای متوقف‌ساختن حملات راکتی به ولایت‌های ننگرهار و کنر آغاز شده است.

در پیوند به حملات راکتی رییس ستاد ارتش به ولایت ننگرهار رفت تا اوضاع را از نزدیک تحت نظر داشته باشد.

رییس اجراییه تاکید نمود که وضعیت امنیتی کنر بهبود می‌یابد و اصلاحات لازم روی دست گرفته می‌شود.

دکتور عبدالله اضافه کرد که برای جلوگیری از گسترش فعالیت‌های گروه داعش نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

دکتورعبدالله عبدالله در حالی که سال آینده را پُرچالش عنوان نمود، افزود که نیروهای امنیتی افغان، آماده‌گی و توانایی کامل برای دفاع از کشور و مردم خویش را دارند.

تلاش ها برای متوقف ساختن حملات راکتی پاکستان آغاز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد