اگر-به-خواست-ما-توجه-نشود،-خود-را-آتش-میزنیم

معترضان شرکت های ساختمانی مدعی اند که پولیس حوزه سوم شهر کابل حوالی ساعت ۳ صبح بالای خیمه های تحصن حملۀ مسلحانه کرده است، آنان می گویند که اگر به خواست ما رسیدگی صورت نگیرد، در همین جا خود را آتش خواهیم زد.

به گزارش افغان نیوز: سید جواد حیدری، معاون شرکت های ساختمانی می گوید که پولیس حوزه سوم حوالی ساعت ۳ صبح بدون در جریان گذاشتن معترضان، بالای خیمه تحصن حملۀ مسلحانه کرده و اقدام به جمع آوری آن کردند.

وی افزود، پولیس ضمن برچیدن خیمه، معترضین را لت و کوب، جیب آنان را تلاشی نموده، میز خطابه، بلندگو ها، پول و تیلفون های شان را با خود برده اند.

آقای حیدری گفت: "ما اینجا خیمه تحصن برپا کرده بودیم تا پولی را که برای تطبیق پروژه های وزارت امور داخله در ولایات و ولسوالی ها هزینه کرده بودیم، بدست بیاوردیم، اما پولیس ها امروز ما را لت و کوب کردند.

حیدری تصریح کرد که اگر به خواسته های ما رسیدگی نشود، در همین سرک دارالامان خود را آتش می زنیم تا دوباره هجوم آورند وباز خیمه ها را با خود ببرند.

فایق، نماینده شرکت ساختمانی مروارید شمال که از سوی پولیس مورد ضرب و ستم قرار گرفته می گوید که ساعت ۳ صبح بود که پولیس بالای خیمه هجوم برد و هر کس صحبت می کرد، آنرا مورد لت و کوب قرار داد.

معترضان می گویند، تا زمانیکه هئیتی از ریاست جمهوری بخاطر پرداخت پول شان و گرفتاری عاملان این قضیه تعیین نشود و موضوع را به شکل منصفانه بررسی نکند، به اعتراض شان با مسدود کردن سرک ادامه خواهند داد.

این درحالی است که معترضان شش روز می شود به دلیل عدم پرداخت هفت میلیارد افغانی آنان از سوی وزارت امور داخله، در مقابل ریاست تعمیرات این وزارت خیمه تحصن برپا کرده اند.

اگر به خواست ما توجه نشود، خود را آتش میزنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد