ایجاد-سیستم-آنلاین-برای-تامین-شفافیت-در-وزارت-دفاع

وزارت دفاع ملی برای تامین هر چه بیشتر شفافیت در این وزارت، سیستم آنلاین منابع بشری و پرداخت معاشات را ایجاد و مستحکم کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(27، اسد) منتشر شده، آمده است که معاونیت تعلیمات و پرسونل و ریاست کادر و پرسونل، با کمک سایر بخش‌ها، ضمن وارد کردن بایومتریک و مشخصات ۱۰۰درصد منسووبین قهرمان اردوی‌ملی در این سیستم، اکنون تمامی امور اداری پرسونل را با استفاده از این سیستم، در اسرع وقت، انجام می‌دهند.

منیره یوسف‌زاده، معاون تعلیمات و پرسونل وزارت دفاع ملی درباره‌ی ایجاد و تطبیق این سیستم می‌گوید: یکی از راه‌های تضمین شفافیت و نهادینه سازی فرهنگ پاسخگویی، ایجاد سیستم است که خوشبختانه وزارت دفاع ملی در این مورد پیشگام شده و تمامی امور کادری را از طریق سیستم و به صورت شفاف انجام می‌دهد.

جنرال عسکرزاده، رییس کادر و پرسونل وزارت دفاع ملی در مورد این دستاورد گفت: شاید یک‌سال پیش کسی گمان نمی‌کرد که سوانح و دفاتر ذاتی منسوبین اردو، حاضری، معاشات، امتیازات و سایر موارد ذاتی، بسیار سریع و بدون معطلی از طریق سیستم پیش برود اما امروز این غیرممکن، ممکن شد و ما به جرات میتوانیم در مورد شفافیت در بخش اداری و ذاتی از ابتدای شمولیت الی انفصال منسوبین قهرمان اردوی ملی، صحبت کنیم.

سیستم منابع بشری و پرداخت معاشات یا APPS با همکاری حمایت قاطع RS، از یک سال بدینسو جهت پیشبرد امورات کادری، شمولیت سوانح، انفصال منسوبین و پرداخت معاشات پرسونل در وزارت دفاع ملی تطبیق می شود.

هم‌اکنون این سیستم علاوه بر ریاست کادر و پرسونل، در بخش‌های جلب و جذب، تعلیم و تربیه، مالی و تمامی قول‌اردوها فعال می‌باشد و تعلیم و تربیه منسوبین اردوی ما در جهت استفاده از این سیستم در بخش های اداری و مالی توسط بخش های تعلیمی وزارت دفاع ملی آموزش لازم را سپری نموده و می نمایند.

قابل ذکر است که وزارت دفاع ملی تنها نهاد امنیتی است که این سیستم را به گونه‌ی کامل عملی نموده‌ و اکنون این وزارت ظرفیت استفاده، انکشاف و تطبیق این سیستم را دارد.

ایجاد سیستم آنلاین برای تامین شفافیت در وزارت دفاع

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد