بازداشت-تن-به-اتهام-جرایم-جنایی-از-شش-ولایت

منسووبان پولیس ولایت‌های کابل، کندز، هلمند، پکتیکا، نیمروز و تخار ۳۵ تن را در پیوند به جرایم مختلف چون قاچاق مواد مخدر، قتل، سرقت‌های مسلحانه، حمل سلاح غیرقانونی و اخلال امن و نظم عامه بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز سه‌شنبه(25، سنبله) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبان پولیس قوماندانی های امنیه ولایت های کندز، هلمند و پکتیکا ۹ تن را به ارتکاب قتل، مجروحیت و دزدی بازداشت کرده اند.

از جمله این افراد؛ یک‌تن به ارتکاب قتل و چهار تن به ارتکاب مجروحیت از ولایت کندز، یکتن به ارتکاب چپاولگری از مربوطات حوزه اول شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند و دو تن دیگر به ارتکاب دزدی اموال یک دوکان از مرکز ولایت پکتیکا بازداشت شده اند.

همچین در یک اعلامیه دیگر این وزارت آمده است که منسوبان پولیس مبارزه با مواد مخدر با انجام چندین عملیات کشفی در مربوطات ولایت های کابل، نیمروز و تخار، ۱۱ تن را به ارتکاب قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

از جمله این افراد؛ دو تن که بیش از یک کیلوگرام "هیرویین" را می خواستند از طریق بطن شان به بیرون از کشور قاچاق نمایند از میدان هوایی بین المللی حامد کرزی در کابل، هشت تن در پیوند به فروش مواد مخدر از مربوطات شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز و یک تن دیگر که متهم به قاچاق ۴۲ کیلوگرام "هیرویین" بود و از مدتی زیر پیگرد پولیس قرارداشت، از شهر تالقان مرکز ولایت تخار بازداشت شده اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسووبان پولیس قوماندانی امنیه ولایت کابل، با اجرای چندین عملیات اوپراتیفی، ۱۵ تن را به ارتکاب انجام جرم های گونه گون بازداشت کرده اند.

در اعلامیه آمده است که این افراد در ۴۸ ساعت گذشته، به ارتکاب انجام قتل، سرقت های مسلحانه منجر به مجروحیت، چپاولگری، حمل سلاح غیرقانونی و اخلال امن و نظم عامه از مربوطات حوزه های سوم، پنجم، دهم، یازدهم و ولسوالی های ده سبز و بگرامی کابل شناسایی و بازداشت شده اند.

بازداشت 35 تن به اتهام جرایم جنایی از شش ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد