بازداشت-۷-قاچاق‌بر-مواد-مخدر-از-چهار-ولایت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسووبان پولیس ولایت‌های هرات، غزنی، کندز و ننگرهار ۷ تن را در پیوند به قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(22، سنبله) منتشر شده، آمده است که منسووبان پولیس مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی های امنیه ولایت های هرات، غزنی، کندز و ننگرهار با اجرای چندین عملیات کشفی، ۷ تن را به ارتکاب قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده اند.

اعلامیه افزوده است که ازجمله این افراد؛ یک‌تن به ارتکاب قاچاق یک کیلوگرام مواد مخدر نوع" شیشه، پودر و تریاک" از مربوطات شهر هرات، دوتن به ارتکاب فروش موادمخدر از شهر غزنی، دوتن به ارتکاب فروش مواد مخدر همراه با ۴۱ قرص تابلیت های نشه آور"کا" و ۴۱ بوتل مشروبات الکولی از حوزه چهارم شهر کندز و دو تن دیگر به ارتکاب قاچاق ۹ کیلوگرام" شیشه" از ولایت ننگرهار بازداشت شده اند.

وزارت داخله تصریح نموده که دوسیه های نسبتی افراد بازداشت شده، پس از تحقیقات ابتدائی جهت بررسی های بیشتر به نهاد مربوطه سپرده شده اند.

این درحالی است که هفته گذشته، منسووبین پولیس قوماندانی امنبه ولایت‌های کابل، کنر، لغمان، کاپیسا، ننگرهار، بلخ و کندز ۳۱ تن را به اتهام انجام جرم‌هاى جنايى بازداشت کردند.

بازداشت ۷ قاچاق‌بر مواد مخدر از چهار ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد