بازداشت-تن-در-پیوند-به-جرایم-جنایی-از-ده-ولایت

منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های لغمان، هرات، فاریاب، بدخشان، بادغیس، تخار، پروان، ننگرهار، پکتیکا و کاپیسا در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌، ۲۳ تن را در پیوند به جرایم جنایی بازداشت کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز دو شنبه(3، سنبله) با نشر اعلامیه گفته است که منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت‌های لغمان، هرات، فاریاب، ننگرهار، پکتیکا و کاپیسا در پی راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌، ۱۲ تن را در پیوند به جرایم چون؛ قتل، سرقت‌های مسلحانه، غصب زمین و مجروحیت از نقاط مختلف ولایات متذکره بازداشت نموده‌اند.

اعلامیه افزوده است که از این میان، سه سارق از لغمان، یک قاتل از پکتیکا، یک تن در پیوند به مجروح سازی یک جوان از هرات، دو تن در پیوند به غصب زمین دولتی از فاریاب، سه تن در پیوند به سرقت و پرتاب بم‌دستی بالای یک منزل مسکونی از کاپیسا و دو سارق مسلح نیز از مربوطات ناحیه چهارم شهر جلال‌آباد بازداشت گردیده‌اند.

وزارت داخله در یک اعلامیه دیگر گفته است که منسوبان پولیس ملی با اجرای چندین عملیات در مربوطات ولایت‌های بدخشان، بادغیس، تخار، پروان و ننگرهار، ۱۱ تن را به ارتکاب قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کردند.

در اعلامیه آمده است که ازجمله این افراد؛ پنج تن به ارتکاب قاچاق بیش از سیزده کیلوگرام مواد مخدر نوع "تریاک، چرس و هیروئین" از ولسوالی‌های ارگو و بهارک و ساحه "پل بیگم" مربوط مرکز ولایت بدخشان، یکتن به ارتکاب قاچاق "تریاک" از شهر قلعه‌نو مرکز ولایت بادغیس، یکتن به ارتکاب قاچاق مواد مخدر از مرکز ولایت تخار، سه تن به ارتکاب قاچاق و فروش مواد مخدر از ولسوالی‌های سالنگ و بگرام ولایت پروان و یکتن دیگر به ارتکاب قاچاق ۱۵ کیلوگرام امفتامین "شیشه" از ناحیه نهم شهر جلال‌آباد مرکز ولایت ننگرهار بازداشت شده‌اند.

این درحالی است که روز گذشته، منسوبین پولیس قوماندانی امنیه ولایت های بلخ، کنر، ننگرهار، نیمروز، کابل و تخار با راه اندازی چندین عملیات جداگانه‌ ۱۷ تن را در پیوند به سرقت‌های مسلحانه، قاچاق مواد مخدر و قتل بازداشت نمودند.

بازداشت 23 تن در پیوند به جرایم جنایی از ده ولایت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد